Sign in to follow this  
Followers 0
gabdob

Garaż

26 posts in this topic

Na wstępie chciałbym się przywitać.

Jestem początkującym użytkownikiem angielskojęzycznej wersji Project Cars.

Mam pytanie - jak w trybie online wybrać do wyścigów samochód z garażu ?

Chyba wiem w czym problem - nie zapisuje mi się w garażu wybrany model - tylko dlaczego ?

Pozdro.

Za każdym razem jak wejdziesz i wyjdziesz z online to musisz wybierać ponownie samochód

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

No tak,ale nie wchodząc do online,tylko bezpośrednio do garażu,to tam wybieram samochód,wersję,ustawienia samochodu,to on mi się tam nie zapisuje.Jak wyjdę z garażu i do niego powrócę to jest ciągle ten sam jakiś tam inny samochód,ale nie ten wybrany przy poprzedniej wizycie w garażu.

Musisz wybrać samochód będąc w online,w taki sam sposób jak wybierasz w singlu

Witam ponownie.

Nie do końca rozumiem istoty tego garażu,bo kiedy wybiorę swój ulubiony samochód i zmienię jego ustawienia po swojemu to mi się to nie zapisze na stałe? I rozumiem, że w garażu mogę mieć tylko jeden wóz?

Wydaje mi sie ze nie zaznaczasz przypisz do torow. Ustawienia przypisujesz do torow. Jak zaznaczysz do wszystkich to bedziesz mial na wszystkich te ustawienia i pozniej podczas jazdy na konkretnym torze wprowadzane zmiany zapisza sie tylko na tym torze na ktorym aktualnie jezdzisz.

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

garaz jest tylko po to zeby zarządzać ustawieniami auta.

jak chcesz je zapisać to naciskasz X poźniej wybierasz tor lub wszyskie tory a następnie klikasz Kwadrat i w tedy zapisuje ustawienia

Dzięki za odpowiedzi,spróbuję to ogarnąć w grze.

A tak wogole to na Project Cars przesiadlem się z Forzy i jakoś ciężko mi to ogarnąć,ale cóż zmiana na PS4 tego wymagała.

Pozdrawiam.

Dzięki.

Jeszcze jedno pytanie,chociaż nie związane z garażem,czy przerwy między wyścigami online są zawsze takie długie?

Czy to od czegoś zależy?

Wysłane z mojego D5103 przy użyciu Tapatalka