TimberPL

Pogadanki o grze

15 postów w tym temacie

W tym miejscu możemy porozmawiać o grze, zadawać pytania itp.

I od razu zaczynam: Czy ktoś wie czy jest opcja włączenia lusterka w górnej części ekranu na środku? Czy trzeba polegać tylko na lusterkach w bolidzie? Bo niestety niewiele w nich widać, a te strzałeczki pokazujące gdzie znajduje się bolid rywala działają jak bolid jest już bardzo blisko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no własnie chyba nie ma takiego wynalazku, ale możesz ustawić w kokpicie pozycję tak żeby widzieć lusterka i dodatkowo w lusterkach tez możesz zmieniać kąt widzenia, góra/dół 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To jest chyba kwestia indywidualnych ustawień jak kto chce, moim zdaniem jazda z halo bez sensu bo ogranicza widoczność

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Halo jest beznadziejne i ja je wyłączyłem. Szkoda że można tylko słupek środkowy wyłączyć a nie całe to badziewie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

COO i teraz dopiero mi mówicie ze moge to wyłączyć?XD

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, Krzysiek KXN napisał:

COO i teraz dopiero mi mówicie ze moge to wyłączyć?XD

:0LOL:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ustawiłem sobie wczoraj kierownice na 540 stopni i rzeczywiście lepiej się skręca. Wczoraj wyszedł też patch który dodaje opcję średniej kontroli trakcji i jeżeli ktoś nie jest hardkorem jeżdzącym bez (w ogóle da się?) to chyba każdy powinien jeździć na tej średniej. Nie wiem jak @Krzysiek KXN ustali w zawodach ale myślę że powinniśmy się ścigać na średniej kontroli trakcji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bez kontroli trakcji się da jeździć , i bez ABS też ale nie powiem jest ciężko i trzeba się przyzwyczaić. MI tak naprawdę bardziej przeszkadza zbyt czuły układ hamulcowy i zbyt szybkie blokowanie ich przy tak naprawdę delikatnym naciśnięciu więc jazda bez ABS to męczarnia większa jak jazda bez TCS. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam kiere ustawiona normalnie w windowsie na 900, kalibracje tez na 900 jednak w Zakladce kalibracja zakres ruchu 46 co daje efekt taki ze odwijasz kierownice na maks ile rece pozwalaja bez oderwania ich i polamania. Przyzwyczaiłem sie tak w dirt rally i dirt 4. Reszte opcji mam na 0.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam do Was pytanie. Czy jak jedziecie próbę czasową to macie takie momenty jakby silnik tracił moc,siłę ? Nawet przy gazie full ? Kiedyś tego nie miałem i być może to moja kierownica już siada...Dajcie znać jak to u Was wygląda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już wiem,to problem z kierownicą...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z kierownicą czy pedałami? Może masz szumy na potencjometrach, spróbuj je przeczyścić i psiknąć "kontaktem“. Na moich t3pa też na pedale gazu się zaczynają pojawiać ale to norma w tych pedalsach.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie jak powyższy wpis ,włącz sobie kalibrację i wciśnij gaz do połowy ,zobacz czy wibruje ,jak tak to przeczyść potencjometry i gotowe

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Macie rację. Z tym,że te kłopoty pojawiały się z przerwami i wskaźnik pokazywał normalnie. Rozebrałem,zastosowałem Kontakt PR i wszystko gra. Dzięki...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz