TimberPL

Pogadanki o grze

15 posts in this topic

W tym miejscu możemy porozmawiać o grze, zadawać pytania itp.

I od razu zaczynam: Czy ktoś wie czy jest opcja włączenia lusterka w górnej części ekranu na środku? Czy trzeba polegać tylko na lusterkach w bolidzie? Bo niestety niewiele w nich widać, a te strzałeczki pokazujące gdzie znajduje się bolid rywala działają jak bolid jest już bardzo blisko

Share this post


Link to post
Share on other sites

no własnie chyba nie ma takiego wynalazku, ale możesz ustawić w kokpicie pozycję tak żeby widzieć lusterka i dodatkowo w lusterkach tez możesz zmieniać kąt widzenia, góra/dół 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest chyba kwestia indywidualnych ustawień jak kto chce, moim zdaniem jazda z halo bez sensu bo ogranicza widoczność

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halo jest beznadziejne i ja je wyłączyłem. Szkoda że można tylko słupek środkowy wyłączyć a nie całe to badziewie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Krzysiek KXN napisał:

COO i teraz dopiero mi mówicie ze moge to wyłączyć?XD

:0LOL:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ustawiłem sobie wczoraj kierownice na 540 stopni i rzeczywiście lepiej się skręca. Wczoraj wyszedł też patch który dodaje opcję średniej kontroli trakcji i jeżeli ktoś nie jest hardkorem jeżdzącym bez (w ogóle da się?) to chyba każdy powinien jeździć na tej średniej. Nie wiem jak @Krzysiek KXN ustali w zawodach ale myślę że powinniśmy się ścigać na średniej kontroli trakcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kontroli trakcji się da jeździć , i bez ABS też ale nie powiem jest ciężko i trzeba się przyzwyczaić. MI tak naprawdę bardziej przeszkadza zbyt czuły układ hamulcowy i zbyt szybkie blokowanie ich przy tak naprawdę delikatnym naciśnięciu więc jazda bez ABS to męczarnia większa jak jazda bez TCS. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam kiere ustawiona normalnie w windowsie na 900, kalibracje tez na 900 jednak w Zakladce kalibracja zakres ruchu 46 co daje efekt taki ze odwijasz kierownice na maks ile rece pozwalaja bez oderwania ich i polamania. Przyzwyczaiłem sie tak w dirt rally i dirt 4. Reszte opcji mam na 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do Was pytanie. Czy jak jedziecie próbę czasową to macie takie momenty jakby silnik tracił moc,siłę ? Nawet przy gazie full ? Kiedyś tego nie miałem i być może to moja kierownica już siada...Dajcie znać jak to u Was wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kierownicą czy pedałami? Może masz szumy na potencjometrach, spróbuj je przeczyścić i psiknąć "kontaktem“. Na moich t3pa też na pedale gazu się zaczynają pojawiać ale to norma w tych pedalsach.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie jak powyższy wpis ,włącz sobie kalibrację i wciśnij gaz do połowy ,zobacz czy wibruje ,jak tak to przeczyść potencjometry i gotowe

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie rację. Z tym,że te kłopoty pojawiały się z przerwami i wskaźnik pokazywał normalnie. Rozebrałem,zastosowałem Kontakt PR i wszystko gra. Dzięki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now