konji

RUNDA 2 | IMOLA| 22.07.2018 | GODZ 20:00 (TRENING 19:30)

10 posts in this topic

 

 

43473838691_f79779a618_h.jpg

 

Zapraszamy na Rundę 2 "Renault Sport Trophy" PMC Season 3

Tor:  Imola

Czas wyścigu: 60 min (2x25min)

 

Niedziela 22.07.2018

GODZINA 20:00 (trening 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Trening – Czas startu: 12:00, Długość sesji: 30min

Kwalifikacje – Czas startu: 13:00, Długość sesji 15min

Wyścig – Czas startu: 14:00, Długość sesji 60 min

Data wirtualna- 22.07.2018

Tryby pogody –  Rzeczywista (z serwera)

Trening i Kwalifikacje - Rzeczywista (z serwera) 

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Trening godz. 19:30 (czas trwania 30min)

1) Kwalifikacje godz. 20:00 (czas trwania 10min)

1) Wyścig godz. 20:10 (czas trwania 25min)

2) Kwalifikacje godz. 20:40 (czas trwania 10min)

2) Wyścig godz. 20:50 (czas trwania 25min)

pit stop NIE JEST obowiązkowy

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Serwer dedykowany: simracing-academy.pl hasło: pmccup

Share this post


Link to post
Share on other sites

unknown.png?width=640&height=488
Zróbcie sobie setupy pod deszcz na wszelki wypadek. Może być ciekawie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powrót do biznesu po długiej przerwie. Dzięki za ściganko dzisiaj. Przed wyścigiem celem moim było być w top 3-5, ale po kwalifikacjach cel był jeden - top1. Na treningu na deszczu wypracowałem fajną linie wyścigową przez co nawet 1:47 byłem w stanie zrobić. Kwalifikacje były dla mnie szokiem bo przyczepność miałem 2x lepszą niż normalnie. 1:38 zrobiłem ale i tak zadowolony nie byłem bo jechałem luzno aby sie nie wyłozyć, a 1:37 było bez problemu do zrobienia. 1 Wyścig - deszczyk. Sorki za to wystrzelenie na starcie, sam troszke nie ogarnąłem sytuacji bo jechałem 80km/h a sie okazało ze wszyscy do 50km zwalniali i sie troche pogubiłem. Karma za to? Błąd na 4/5 zakręcie, obrocik i spadek na 2 miejsce od końca. No to trzeba było gonić.. Włączyłem GOD MODE i szybciutko na 2 pozycje. Systematycznie goniłem @Katana375 ale zabrakło z 10/15 minut. Za duzo moich błędów. 2 kwalifikacje na sucho - znów nr.1 . Start 2 wyscigu - utrzymanie pozycji ale niestety znów polecialem po jakimś czasie, spadłem za @MaXyM no i bedac od niego szybszym zjazd do lewej przy 1 zakrecie, ale hamulce zblokowałem, chciałem uniknąć zderzenia z nim wiec pojechałem prosto ale masz ci los tam jechał i on ;.; No i spadek na koniec stawki, znó odrobianie strat, w koncu doszedłem do @konji @TimberPL i @MaXyM ale ale nie mogłem jechac szybciej bo auto zaczeło mi wariować, na deszczu masakrycznie uciekał mi tył. W końcu konji i timber popełnili błędy, to czas na walke z MaxyM.. No i ze byłem znów szybszy przymierzałem sie do niego z ostroznoscia, ale zaskoczył mnie wolną prędkością na jednym z zakretów i delikatnie go stuknąłem (znów hamulce..) na szczescie krzywdy mu duzej mam nadzieje nie wyrządziłem, poczekałem az wyjdzie przede mnie i zaczelismy znowu ściganko. Jechałem tak za nim wiecej niz pare kółek, bo tym razem nie chciałem mu zepsuć wyścigu. I tak jechałem za nim k*pe czasu az w koncu stwierdziłem ze trzeba spróbować. No i sie udało, MaxyM trzymał się za mną, a mi tyłek tak uciekał ze ciągle sie ratowałem aby nie było obrotu. Uwaga do @RiffMajster uważaj jak cie dublują bo straciłem przez blok twój około 2-3 sekund w 1 wyścigu a ktoś tam jeszcze chyba miał przygode. Tak czy inaczej:

2x top1 quali 

2x- miejsce 2 w wyścigach. Niedosyt bo przez błędy przegrałem ten wyścig, ale po tak długiej przerwie jestem zadowolony było fajne ściganko i dużo sie działo. Przepraszam tych, którym mogłem zaszkodzić i dzieki za walke pozostałym!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyścigi bardzo przyjemne, było co robić z kim powalczyć i kogo pościgać. Spadek pozycji głównie z własnych błędów poza wyścigiem drugim gdzie po starcie i wyprzedzeniu chyba prawidłowo dwóch spinujących kierowców musiałem zaczekać i oddać dwie pozycje.

No i prośba ogólna. Mimo, że gra pozwala wyjechać szerzej to jednak prosiłbym nie nadużywać takich możliwości a widziałem, że co najmniej trzech kierowców w tym samym miejscu notorycznie wyjeżdżało bardzo szeroko :D

Wyniki (to są miejsca według, których wypełniłem główny skoroszyt z wynikami)
unknown.pngunknown.png

 

 

20180722210439_1.jpg

20180722213616_1.jpg

20180722201158_1.jpg

20180722204449_1.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyścig 1: kwalifikacje kompletnie mi nie poszły i w wyścigu start z ostatniego miejsca. Wyścig bez większej historii, starałem się jechać stabilnie i popełnić jak najmniej błędów, ostatecznie skończyłem na 6 miejscu. Całkiem spoko, ale walki na torze było tyle co nic.

Wyścig 2: kwalifikacje skończyłem na 3 miejscu, szok :fajnie: Wyścig bardzo fajny, było z kim powalczyć, tempo miałem niezłe ale błędy, błędy i jeszcze raz błędy. Straciłem przez nie dwie pozycje i ogólnie na tempie wyścigowym. Będąc pod presją niestety je popełniałem, ale ogólnie to i tak jestem zadowolony bo dojechałem na 5 miejscu i w sumie nie było źle. Trochę fajnej walki z @borates @konji i @Krzysiek KXN

:thankyou: Panowie, no i oczywiście dla podwójnego zwycięzcy :23_130_2: @Katana375 i reszty podium :23_129_8: Do pościgania na 'Prawy Zakręt Ringu' 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dzis mialem "deszczowy dzien" :)

Najpierw DirtRally, 6 etapow w deszczu, a teraz Imola. Tor ktory nie nalezy do mych ulubionych.

Wlasciwie w ogole sie do niego nie przygotowywalem. Wpadlem tak goscinnie. Widzac deszcz w ogole sie zastanawialem czy jechac. Bo PC2 ma deszcz zwalony. I dziwie sie ze jeszcze nikt tego oficialnie nie napisal: brak wysychania best line przy lekkim deszczu (mrzawce)??? Juz pomijam fakt plywania auta w kaluzach wody... No nic...

R1. Qual P5. Troche zdziwiony bylem ze tak dobrze. Jak w ciagu tygodnia czytalem jak bijecie WRy to oczekiwalem umieszczenia w ogonie. Start chaotyczny.. lider zamiast przyspieszac do 80km/h to zwalnial. Wyszedl nam prawie standing start. Na green dobrze wystartowalem. Po chwili za mna siadl Konji ale odpadl. Wiecej nie pamietam ;) dojechalem na P3

R2. Qual na suchym.. z kazdym okrazeniem jechalem szybciej i szybciej... na 2-3 lapy do konca bylem 6. Urywalem w kazdym okrazeniu po 0.5 i ciagle szosty ;) Dopiero na ostatnim lapie (poczas ktorego dobiegl czas kwalifikacji) wskoczylem na P4. Start dobrze. Czysto w pierwszych zakretach. Niestety okrazenie pozniej na T1 atakowal @KXN. Zrownal sie ze mna ale przestrzelil... wypychajac nas z toru. Ja pojechalem dalej dostajac komunikat ze mam kogos tam przepuscic co sie stalo zanim sie rozpedzilem. Ale KXN zostal z tylu. Chwile scigalem  @Katana375 a co wazniejsze oddalilem sie od P4 ktore bylo uwiklane w swoja walke. Niestety cisnac popelnilem blad na dohamowaniu do Tosa. Zblokowalo mi tylne kola i nie udalo sie auta wyprostowac. Katana mi tam odskoczyl, ale co gorsza zblizyl sie peleton, ktory prowadzil @konji. Niestety i tym razem nie mial szczescia, i jak sie obejrzalem to juz go nie bylo. W polowie wyscigu dopadl mnie @KXN, z ktorym odbylem nierowny pojedynek. DLugo sie trzymalem, chyba na 3 okr przed koncem "zrobil mnie" na Variante Alta. Bardzo sie nie bronilem bo wiedzialem ze jest duuuzo szybszy i mu sie nalezy. Poza tym koncentrowalem sie na walce z autem ;) Bo w tych warunkach to nie taki "pikus". Dowiezone P3 to i tak sukces.

Czy mnie oko nie myli, czy P3 w obu wyscigach jest identyczne?

BTW @konji upominajac w sprawie wyjazdow miales na mysli zakret Piratella? Raz mnie tam pokaralo... myslalem ze moge sobie tak szeroko wyjechac i kontunuowac jazde.. tyle ze na przedluzeniu safe zone jest trawnik :) no i troche mnie poszamotalo ;)
 

Edited by MaXyM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak Piratella, lecieliście tam szeroko okrążenie za okrążeniem :D W ogóle zauważyliście, że deszczowy tor był mniej restrykcyjny jeśli chodzi o kary a suchy czepiał się byle pierdoły?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kilka razy wyjechałem szerzej na Piratella, ale każdy mój wyjazd to była strata czasowa, jak się źle złożyłem i wyjechalem szeroko to traciłem tam średnio 0,5 - 1 sek niż jakbym pojechał prawidłowo. Zdarzało się że kilka okrążeń przejechałem o 2 - 2,5 sek od swojego najlepszego kółka stąd nie byłem w stanie powalczyć o podium, ale wystarczyło żeby dojechać na 5 miejscu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, konji said:

W ogóle zauważyliście, że deszczowy tor był mniej restrykcyjny jeśli chodzi o kary a suchy czepiał się byle pierdoły?

Mialem takie wrazenie ale... nie jechalismy wyscigu na suchym a tylko practice/qual. A te sesje sa na pewno bardziej restrykcyjne od wyscigu bez wzgledu na pogode

9 hours ago, konji said:

Tak tak Piratella, lecieliście tam szeroko okrążenie za okrążeniem

Bo auto nie skrecalo wiec to byla strata ;) Wyglada na to ze kierujacemu klawiatura auto skreca lepiej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now