konji

10 RUNDA |Barcelona Catalunya| 20.05.2018 | GODZ 20:00 (TRENING 19:30)

11 postów w tym temacie

2014-Blancpain-GT-Series-Logo-carwitter.

 

Zapraszamy na 10 RUNDĘ PMC "Blancpain GT Series" league season 2

Tor:  Barcelona Catalunya

Czas wyścigu: 90 min (Endurance)

 

Niedziela 20.05.2018

GODZINA 20:00 (trening 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Trening – Czas startu: 12:00, Długość sesji: 30min

Kwalifikacje – Czas startu: 13:00, Długość sesji 15min

Wyścig – Czas startu: 14:00, Długość sesji 90 min

Data wirtualna- 30.09.2017

Tryby pogody –  Rzeczywista (z serwera)

Trening i Kwalifikacje - Rzeczywista (z serwera) 

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Trening godz. 19:30 (czas trwania 30min)

Kwalifikacje godz. 20:00 (czas trwania 15min)

Wyścig godz. 20:15 (czas trwania 1,5h)

PIT STOP JEST OBOWIĄZKOWY!!!

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmctest

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie jak jest z pogodą? mam patrzeć na prognoze pogody jaka będzie w Barcelonie 20 maja 2018? Czy jaka była 30 września 2017?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

20 maja w czas jazdy mniej wiecej. Na chwile obecna wg openweather male chmurki. Chociaz wg yr.no do 18 ma padac... no.. a ci sie nie myla zbytnio.

Edytowane przez MaXyM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ok dzięki, oby było sucho i słoneczko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie przepraszam Was ale mnie dzis nie bedzie bo jest najwazniejszy mecz sezonu i Legia moze zdobyc mistrza wiec musze odpuscic. Mam nadzieje ze stworzymy wiecej lig w tygodniu bo dla mnie jezdzenie w weekend to porazka. Powodzenia i dobrego wyscigu!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiedzielismy ze grasz w Legii ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

No i po lidze.Ostatni wyscig traktowalem bardzo powaznie bo byla szansa walki o drugie miejsce w generalce z MaXymem i z Alfredem. Alfred sie nie zjawil wiec walka pozostala pomiedzy mna a MaXymem. Kwalifikacje troche zepsulem bo na ostatnim okrazeniu juz mialem czas porownywalny do Lukasa ale wyjechalem i czasu mi nie zaliczylo wiec pozostalo drugie miejsce. W wyscigu mielismy restart i manualny start lotny gdzie niechcialem zrobic falstartu i za wczesnie wyprzedzic Lukasa wiec czekalem na jego reakcje na starcie i chyba zaspalem bo Bmw przemknelo kolo mnie i spadlem na trzecie miejsce . MaXymowi udalo sie wyprzedzic lukasa i jechalismy w takim skladzie do okrazenia dziewiatego gdzie Lambo driftnelo ostatni zakret i na prostej start meta udalo mi sie wyprzedzic Lukasa i bylem juz drugi. Dystans zmnienial sie raz ja dochodzilem MaXyma raz on mi odjezdzal i tak samo bylo za mna z Lukasem.Na 17  zblizylem sie do bmw na 1.8 sec ale tylne opony zaczely mi sie troche przegrzewac i slizgac co wykorzystal Lukas i doszedl mnie. Na 20 okrazeniu lekko mnie tracil co rozbalansowalo amg i polecialem w piach gdzie przy probie wyjazdu zaliczylem spina i uderzylem w stojacego Lukasa. Udezenie minimalne a tu przod 4% to sa chyba jakies jaja :( . Lukas pojechal a ja wiedzialem ze sanse na dogonienie MaXyma i zdobycie 2 miejsca na podium w generalce przepadly. Zjechalem do boksu dolanie paliwa + naprawa samochodu i spadek na ostatnie miejsce. Po wyjezdzie auto bylo ciezkie  opony juz podniszczone tepo zaczelo mi spadac. Przez dluzszy czas jechalem sam mialem mala walke z Errym i chyba Timberem ale juz niemialem checi cisnac ostro do przodu. Na mecie trzecie miejsce w wyscigu i w kwalifikacji generalnej. Zostal duzy niedosyt bo myslalem ze bedziemy walczyc z MaXymem do konca no coz tak bywa. Gratulacje dla @Lukas i @MaXyM za udany wyscig , dziekuje tez wszystkim uczestnikom tego turnieju za walke i wspolne sciganie ,do nastepnego.

Edytowane przez GreyFox0311
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@GreyFox0311 przepraszam za to puknięcie, wchodząc w zakręt zorientowałem się, że różnica prędkości jest za duża, przyhamowałem ale i tak doszło do kontaktu. Już myślałem że przepuszczę cię i obejdzie się bez dużych strat, szkoda tego uślizgu przy powrocie :(
Co do samego wyścigu to ciężko było mi znaleźć stabilne ustawienie. Pierwsze minuty to parę błędów, nie mogłem się odnaleźć. Najpierw wyprzedził mnie MaXyM, później GreyFox i nie wyglądało to za ciekawie bo mi odjeżdżali. Po kilkunastu minutach udało się jednak poprawić jazdę i zacząłem odrabiać. Po wspomnianym incydencie sporo straciłem do lidera, wracając do walki było już koło 12 sekund. Na każdym okrążeniu starałem się poprawiać, walcząc o dziesiąte części sekundy. Kręcąc coraz lepsze czasy byłem w stanie regularnie zbliżać się do @MaXyM. Jechało mi się naprawdę dobrze i przez 50 minut odrobiłem niecałe 10 sekund, ale będąc już około 2 sekundy za nim nie mogłem zbliżyć się na tyle żeby zaatakować. Co okrążenie liczyłem ile dokładnie paliwa dolać, bo każda sekunda się liczyła. Kiedy MaXyM zjeżdżał do boksów miałem w baku na jeszcze jedno kółko. Później moja kolej na zjazd, dolewka i udało się wyjechać tuż przed nim, dociągając zwycięstwo do mety ;)
Dzięki wszystkim za ten sezon, było dużo fajnej walki, szkoda tylko że pod koniec stawka się wykruszyła

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla mnie po patchu5, kazdy event GT3 to raczej walka z autem aby go tak przygotowac aby dalo sie bezpiecznie jechac. A najlepiej zeby jechac w miare szybko. Zawsze porownuje czasy do wynikow w TT. 45 to juz mial byc znosny czas. Tyle  ze nie moglem go osiagnac bo BMW na hardach to porazka. Przede wszystkim dlatego ze nie da sie ustawic auta aby bylo podsterowne. Bo zawsze znajdzie sie moment zerwania przyczepnosci. W zwiazku z tym auto w zakrecie "faluje", raz jest nadsterowne, potem podsterowne potem znow nadsterowne... Szczegolnie ze na Barcelonie mamy tak szybkie jak i bardzo wolne zakrety. Kombinowalem kombinowalem i wymyslilem ze zmniejsze ilosc sprzegiel w dyfrze na 2. W ten sposob zmniejsze roznice w silach pomiedzy spietym dyfrem a rozpietym. I to byl chyba strzal w dziesiatke. Nagle zyskalem stabilnosc oraz 1.5 sek (w treningu)

Podczas przygotowac na tabulke z klasyfikacja nawet nie patrzylem. Na Qualu Lukas nie zaskoczyl. Zrobil 44 i pozamiatane. Ja dlugo trzymalem sie na P2 (ze swoim zyciowym wynikeim) ale Grey mnie przeskoczyl. Raz jechalem z czasem o 0.4 lepszym ale uslizgnalem sie na ostatniej szykanie dostajac kare i na kolejne okrazenie. Jako ze nie zostalo zbyt wiele czasu do konca, zjechalem zostajac na P3.

Start w wyscigu ktos tam zawalil bo grzebal w setupie. I tu taka wstawka: w pierwszym wyscigu jaki jechalismy w tym sezonie, stalo mi sie to samo: nie zdazylem zapisac setupu i kliknac ready. I nikt nawet nie pomyslal zeby zrestartowac wyscig. Potem w trakcie sezonu resrtarty byly wiele razy bez problemu (wlacznie z dzisiejszym). O ile wtedy na Zolder nie czulem sie pokrzywdzony, bo to moja wina, to z teraz mysle ze to nie bylo fair.

Po restercie sie ustawilismy, FL... Nie rozumiem czemu jak jedziemy FL, to parzysty zamiast sie ustawic obok nieparzystego, to jedzie "ZA" nim. Tak bylo i dzis kiedy @GreyFox0311 jechal w FL pol dlugosci auta za @Lukas przez co nie moglem jechac tak blisko za tym drugim jak bym chcial. Na ostatnim zakrecie Grey podjechal blizej Lukasa, ja takze i sledzac kiery lider wcisnal gaz, wcisnalem takze. Dalo mi to mozliwosc zrownania sie z GreyFoxem a w T1 wygralem z nim walke o pozycje. Tak zrobilismy okrazenie, pod koniec ktorego Lukas wyjechal za szeroko z szykany i musial odpuscic co uczynil na prostej. To mi dalo mozliwosc go zaatakowac na T1 i juz bylem na P1. Dwa okrazenia pozniej Lukas przestrzeliwuje najaz do sekcji z ostatnia szykana umozliwiajac mi odskoczenie. Zarowno on sie zwiazal walka z podazajacym za nim Greyem. Liczylem na to ze sie tam pobija miedzy soba co sie dosc szybko spelnilo bo mi znikneli z lusterek. HUD pokazywal cos ponad 10 sekund.

Jechalem wiec sam sledzac jak sie Lukas zbliza. Taktyka byla jechac do ile sie da na paliwie, i dodac tyle litrow ile trzeba. Dodatkowo jesli Lukas bedzie za mna to nie zjezdzac zbyt czesnie, psujac mu powietrze. Silnik sie psul szybciej niz zwykle (wyscig skoczylem z damage 6) Niecale 10 min prszed koncem. kiedy lukas byl za mna ok 2 sek musialem zjechac bo zostalo mi mniej niz 5L paliwa. Wczesniej wylaczylem naprawy i ustawilem dolanie na 20L. Lukas jechal dalej, Pit bez niespodzianek. I teraz wszystko zalezalo od tego jak pojdzie pit Lukasowi. A noz zostawi naprawy czy cos ;) No niestety. Dogonilem go jak on wyjezdzal z pitu, ale w T1 byl po wewnetrznej tak o pol samochodu przede mna. Zostaly ze 3 okrazenia do konca, mogl jeszcze popelnic blad, ale pewnie dojechal do mety.

Gratulacje @Lukas za wywalczone P1 i za P1 w generalce. Mnie sie chyba udalo P2 w generalce tylko dzieki nieobecnosci Alfreda. Szkoda ze odpuscil sciganie na koniec. @GreyFox0311 po poprzednim wyscigu Gt3 pisal ze sie cieszy z wyniku bo mnie przeskoczyl w generalce. no ale tylko o 1 pkt. Dzis udalo mi sie dojechac o oczko wyzej i te pozycje sobie odbieram ;) tak czy inaczej dzieki za walke

Gratsy dla wszystkich co ukonczyli sezon walczac do konca.

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem tego wyścigu nie jechać ale chęć pościgania się jednak wygrała ;)

Gratulacje @Lukas i @MaXyM jechaliście dziś inną lige.

Start miałem całkiem dobry, ale na zakręcie nr 3 na tym długim łuku za dobrze pojechałem i żeby nie uderzyć w tył @borates zahaczyłem o trawe i spadlem na ostatnie miejsce. Musiałem gonić wszystkich, najpierw wyprzedziłem chyba @Gaddtg potem @EERY potem utknąłem za @RiffMajster bo nie mogłem za bardzo znaleźć sposobu na wyprzedzenie go, ale w końcu go zmęczyłem i wyprzedziłem. Nastepny był @borates ale jechał ode mnie o 0,2 szybciej na kółku więc ostatecznie dojechałem 5. Dzięki wszystkim za wyścig.

Szkoda że nas tak mało jeździ, piszę to praktycznie po każdym wyścigu

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz