tomessi

8 RUNDA | SAKITTO GP | 13.05.2018 | GODZ 20:00 (KWALIFIKACJE 19:30)

52 posts in this topic

sakitto-gp_orig-1024x512-632x316.png

 

Zapraszamy na 8 RUNDĘ "ASIA & AMERICA ENDURANCE CHAMPIONSHIP"

Tor:     SAKITTO GP

Czas wyścigu: 120 min

 

Niedziela 13.05.2018

GODZINA 20:00 (kwalifikacje 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Kwalifikacje – Czas startu: 14:00, Długość sesji 30min

Wyścig – Czas startu: 15:00, Długość sesji 120min

Pora roku – Lato
Data - 28.07.2018

Tryby pogody – 2

Prognoza pogody1 –  Duże zachmurzenie

Prognoza pogody2 –    Średnie zachmurzenie

Prognoza pogody3 –   ???

Prognoza pogody4 –   ???

Zmienność pogody – Dopasuj do wyścigu

Trening i Kwalifikacje  Duże zachmurzenie

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Kwalifikacje godz. 19:30 (czas trwania 30min)

Wyścig godz. 20:00 (czas trwania 120min)

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

!!!!!!UWAGA!!!!!!

PRZENOSIMY SIĘ NA NOWY SERWER DISCORDA - Zaproszenie poniżej

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmctest

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supcio jest tor, fajnie się na nim lata :fajnie:  Szkoda tylko że skasowali ostatnią szykanę na której tyle zawsze się działo, a zamiast tego mamy jakiś co najmniej szalony kamikadze przelot "być albo nie być" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fakt. Swietny flow. Z tym ostatnim zakretem to masz racje. Ogolnie mysle ze "bedzie sie dzialo". Bo jest relatywnie wasko i duzo miejsc gdzie mozna wypasc a przelotowa predkosc dosc duza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TimberPL

tym razem mam bardzo duży flow aby ćwiczyć na tym torze 

dodatkowo posprawdzałem ustawienia kierownicy i jeździ się o wiele lepiej poza tym bardzo cenie sobie w samochodzie dźwięk a aston martin dobrze brzmi i jezdzi  (chociaż wersja z v12 brzmi o wiele lepiej)   

zainstalowałem program do telemetri i dosyć szczegółowych wykresów polecam go (vrHive)

aktualnie robie 1:45 ale czuje że da się jeszcze coś  z  tego wycisnąć :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dość że wąsko to jeszcze przecież w nocy będziemy jechać :) jakby był deszcz to już w ogóle kumulacja :D @Polish Trucker to ciśnij z ustawieniami, ja póki co na szybko zrobiłem 1:40:7 ale żeby coś powalczyć to trzeba poniżej 1:40 bo Lukasy i reszta będą pewnie na poziomie 1:38 latać

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty jak ćwiczysz to używasz Idealnej Lini Jazdy ?

w nocy i w deszczu było by bardzo ciekawie :drivingauto:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor faktycznie fajny ale mi w tej wersji brakuje Hairpina, czyli nawrotu po przejeździe pod wiaduktem. Tutaj trochę za szybko jest :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Polish Trucker ja po prostu wyjeżdżam na tor i staram się jak najlepiej ustawić samochód, a idealną linie jazdy wybieram sobie taką jaką przejade najszybciej.

@Lukas to fakt, strasznie się zapiernicza na tym torze, do oryginalnej Suzuki ten tor nie ma startu. Ale i tak jest spoko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, TimberPL napisał:

@Polish Trucker ja po prostu wyjeżdżam na tor i staram się jak najlepiej ustawić samochód, a idealną linie jazdy wybieram sobie taką jaką przejade najszybciej.

 

chyba źłe mnie zrozumiałeś bo mi chodziło o te strzałki które wraz z prędkością się świecą na zielono lub czerwono i żółto i mówi jak jechać 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, TimberPL napisał:

Nigdy nie miałem włączonego czegoś takiego

i tym się martwię bo gdy jeżdżę time traila to mniej więcej wiem kiedy hamować i przyspieszać ale w lidze jest wyłączona ta opcja 

i będę musiał się nauczyć tego toru na pamieć bez lini 

Share this post


Link to post
Share on other sites

w sumie nie jest to takie dokładne bo czasem są takie zakręty gdzie można spokojnie przelecieć szybciej a wskazuje że trzeba wolniej 

zobaczymy może zaoszczędzę na czasie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Polish Trucker z tą linia nie ma sensu nawet trenować. Po wyłączeniu będziesz musiał uczyć się toru jeszcze raz bo stracisz punkty odniesienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Polish Trucker z tą linia nie ma sensu nawet trenować. Po wyłączeniu będziesz musiał uczyć się toru jeszcze raz bo stracisz punkty odniesienia

Zgadzam się :)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Polish Trucker said:

w sumie nie jest to takie dokładne bo czasem są takie zakręty gdzie można spokojnie przelecieć szybciej a wskazuje że trzeba wolniej 

zobaczymy może zaoszczędzę na czasie :D

Po prostu to wylacz. Pomijajac ze to lameriada, to wcale nie pomaga. na strzalki nie zareagujesz szybciej niz znajac tor. A uczyc sie toru jest latwiej obserwujac go. Oczywiscie pierwsze 10 kolek trzeba wolniej.. tzn tak zeby nie rozwalac sie na kazdym zakrecie bo wtedy nici z nauki. Po prostu jak w realu, jakbys w trakcie track-days probowal posmigac po torze prawdziwym autem. Predkosc przyjdzie sama.

BTW, moj progress na Sakito (widze ten tor po raz pierwszy w zyciu, jego realnego odpowiednika tez nigdy nie jezdzilem). Set wzialem z poprzedniego eventu:

ghLJpuR.png

Edited by MaXyM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lukas juz 1:38:5 zrobił, a jeszcze sporo czasu do wyścigu, no czekam kto zejdzie poniżej 1:38 ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck... nie wiem gdzie to urwac. Mi  i tak ta jazda wyglada na szalona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo ;) Ja nie potrafię jeszcze złożyć idealnie wszystkich trzech sektorów, jak mi się to uda to powinienem zrobić 1:39:5 ale weź Panie to złóż w całość :-/

Póki co to walczę z przyczepnością i próbuje różnych ustawień z wysokością prześwitu, zawieszeniem i amortyzatorami, ter tor jest dosyć wyboisty i próbuje znaleźć najlepsze rozwiązanie. No i jeszcze kwestia prędkości, zwłaszcza na tym szalonym zjeździe na prostą start/meta bo mam wrażenie że za wolno mi jedzie. Tylko jak przyspieszę ustawieniami to znowu tracę w zakrętach nie mówiąc już o tym wspomnianym zjeździe gdzie łatwo wypaść w ten pioch i pocałować czule bande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedzie ciekawie przejechac ostatni zakret we dwoch obok siebie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś to zrobi to chyba trzeba będzie przyznać dodatkowe punkty za walory artystyczne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, TimberPL napisał:

@Lukas juz 1:38:5 zrobił, a jeszcze sporo czasu do wyścigu, no czekam kto zejdzie poniżej 1:38 ;) 

Już nie musisz czekać :cool:

Kurczę fajnie się tu hotlapuje, kiedy wydaje ci się że już więcej z zakrętu nie wyciśniesz, a okazuje się że źle się za niego zabierałeś. Ciekawe tylko czy nie skończę na bandzie na T1 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now