Sign in to follow this  
Followers 0
tomessi

5 RUNDA | LONG BEACH STREET CIRCUIT | 18.03.2018 | GODZ 20:00 (KWALIFIKACJE 19:30)

30 posts in this topic

2017_longbeach_gtdcars_1280x626.jpg?itok

 

Zapraszamy na 5 RUNDĘ "ASIA & AMERICA ENDURANCE CHAMPIONSHIP"

Tor:    LONG BEACH STREET CIRCUIT

Czas wyścigu: 120 min

 

Niedziela 18.03.2018

GODZINA 20:00 (kwalifikacje 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Kwalifikacje – Czas startu: 14:00, Długość sesji 30min

Wyścig – Czas startu: 15:00, Długość sesji 120min

Pora roku – Lato
Data - 16.06.2018

Tryby pogody – 2

Prognoza pogody1 –  Średnie zachmurzenie

Prognoza pogody2 –   Bezchmurne Niebo

Prognoza pogody3 –  ???

Prognoza pogody4 –  ???

Zmienność pogody – Dopasuj do wyścigu

Kwalifikacje – Średnie zachmurzenie

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Kwalifikacje godz. 19:30 (czas trwania 30min)

Wyścig godz. 20:00 (czas trwania 120min)

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

!!!!!!UWAGA!!!!!!

PRZENOSIMY SIĘ NA NOWY SERWER DISCORDA - Zaproszenie poniżej

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmctest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dziś koniec treningu... Wesoło będzie na tym torze.35bd31261bc31ebb7bd7e676e46564b9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miejscami tor strasznie ciasny, mam nadzieję że obejdzie się bez kolizji i że nikogo za bardzo nie przetrzymam. :) Jeszcze pracuję nad setupem, ale myślę że 1.19  (jeśli nie lepiej) wyciągnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sawi23 żartujesz sobie? ;) ja celuję w 16:8... a ty taki czas na początku tygodnia robisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hotlapowac 2 godz sie nie da. Rozbije sie gdzies o cegle... zeby tylko innych nie pociagnal za soba ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Lukas napisał:

@sawi23 żartujesz sobie? ;) ja celuję w 16:8... a ty taki czas na początku tygodnia robisz?

jakaś mnie motywacja po ostatnim GT3 złapała i planuje cały tydzień potrenować :] (zwłaszcza, że pierwszy raz w życiu widzę ten tor)

@MaXyM oby nikt nikogo nie pociągnął!  Aczkolwiek jak widzę te bandy to czarno to widzę, gorzej niż na Monte :0dash2: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co płakać.. wysokie 1.16 w zasięgu prawie każdego :D jedno zastanawia mnie jak @Alfred99 zbliży się Astonem w te rejony :huh:

A tym bardziej jak wspomniał @MaXyM hotlapować można z duchem aż wskoczy... wyścig to już inna bajka.. 

W każdym razie @sawi23 czas super :upup:

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to raczej ominę :kierowca:

Ewidentnie chłopaki chcieli zrobić to co Wam wyszło perfekcyjnie :upup:

dN51WOX.jpg

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

oho, Sławek 1:14 będzie robił :D Ja jak zobacze u siebie 1:18:coś to będę zachwycony bo póki co to 1:20 nie moge złamać, ale ja trenuje tempo wyścigowe nie hot lapa. W ogóle ten tor na 2 godziny jazdy z czasem x10 to jest jakieś szaleństwo :016:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

co za powalony tor. jeszcze bardziej klaustrofobiczny niz Monaco. Wysokie mury jak w wiezieniu

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tor znam bardzo slabo ale podoba mi sie ma cos w sobie . Dzisiaj usiade i pokrece sie tam troche :cycusie:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem wam, że te barierki dosyć łaskawe są, można się odbijać i nawet specjalnie uszkodzeń nie ładuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jak walniesz. Ja wczoraj walnąłem bokiem w barierke tak że z samochodu nie było by co zbierać, a uszkodzeń nie miałem żadnych. Innym razem lekko się otarłem na wejściu i przód miałem na 8. Ciekawe kto będzie miał najmniej pitów a kto najwięcej po wyścigu ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
O 13.03.2018 o 12:57, Lukas napisał:

@sawi23 żartujesz sobie? ;) ja celuję w 16:8... a ty taki czas na początku tygodnia robisz?

@Lukas Mówisz, że 16:8.. celowałeś :D  Ładnie siadło :0wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś ruszyłem w secie i nagle okazało się, że Chev potrafi złożyć się w zakręt 

Ale spokojnie, standardowo na pierwszym okrążeniu będzie taktyczny zjazd po nowy zderzak :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj trochę pojeździłem i chyba najgorsze może być jazda na tyłku kogoś kto za chwilę uderza w barierę i lekko wytrąca prędkość.. a my mamy zerowe szansę na reakcję.. w konsekwencji uszkodzona zapewne chłodnica.. co poradzić tory uliczne rządzą się swoimi prawami ;-) no nic w każdym razie będzie ciekawie :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim tu jest tylko jedno BL. W ogole nie wyobrazam sobie wyprzedzania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alfred99  wybacz za tą akcję na koniec. To bvła durnota z mojej strony. Nie wiem czy Cię dotknąłem czy nie ale i tak miejsca nie zostawiłem. Zdyskwalifikowałem się za to z wyścigu.

Co do wyścigu pierwsza połowka całkiem przyjemnie. Zjazd do boksu, dolewka i zmiana opon i nagle tor się zamienił w lodowisko i już miałem po zabawie.

https://www.twitch.tv/videos/240193075

20180318195906_1.jpg

20180318220834_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zwykle na endurance musze miec jakies przygody :) kilka spinow to normalka juz lecz tym razem udalo mi sie dostac 50 sec kary za przekroczenie predkosci w picie. Myslalem ze bedzie gorzej lecz na koncu 5 miejsce nie jest zle. Gratulacje dla podium i dla wszystkoch ktorzy ukonczyli ten dramatyczny wyscig :)

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba na koncu polubie ten tor. Moze raz w zyciu go jezdzilem. I od razu mi sie nie podobal. Po przejechaniu zapoznawczych lapow mialem 4 sek do normalnych czasow i nie sadzilem ze mozna gdzies urwac. Trening czyni mistrza jednak :) Poswiecilem ze 2 wieczory aby sie nauczyc toru i ustawic setup. Nie wiem czemu, co czyms krecilem to nie dzialalo. albo dzialalo inaczej niz oczekiwalem ;) na koniec wzialem setup z laguny, i zaczalem zmieniac, odgapiajac niektore rzeczy  m.in od Tomessiego ;) Jeszcze przed wejsciem na serwer pomierzylem paliwo, Okazalo sei ze z pelnym bakiem jestem w stanie robic 16.9 WOW. Wiec nie bawilem sie w aptekarza. Wzialem pelny bak z planem zatakowac do pelna w polowie.

Na qual wzialem przygotowany set rejsowy, tyle ze z mniejszym paliwem i mniejszym chlodzeniem silnika. Na 4 lapie wpadlo 1:16.6 :-o a na piatym 1:16.5xx a j ap... jeszcze pare godzin wczesniej nieosiagalny czas. Przed samym wyscigiem nie wiem czemu zwiekszylem cisnienie w oponach myslac ze ono jest podawane dla tych 80* jakie podaje zakladka setupu. Wiec jesli na qualu, gdzie opona ma 30* mialem 1.33Bara, to na race (80*) ustawilem 1.37. No chyba jednak popelnilem blad. Bo juz po paru lapach mialem 1.86BAR, mimo ze opony w granicy 95*C. Musze to zglebic, bo zafundowalem sobie niepotrzebna slizgawke.
Wracajac do quala... z tym wysmienitym czasem dlugo bylem na P3. Az dziw ze nie P1. Ale jak to zwykle bywa, sawi przed koncem zrobi 1:16.3 i wypchnal mnie z P3.

Wyscig startowalem z P4. Sawi popelnil blad juz na T1 dzieki czemu zyskalem P3. Po tym jak zaczelo sie sciemniac, zmienialy sie punkty odniesienia, zagapilem sie i przestrzelilem chyb ajechalem na tej pozycji ale gdzies tam sie zagapilem i spadlem T9. na tyle ze wyprzedzil mnie polishboy ktory powoli i tak sie do mnie zblizal. Wrocilem na P4. Slizgajac sie na przepompowanych balonach kombinowalem czy jest mozliwe w picie zmniejszyc cisnienie. Przegladalem opcje w w ICM ale nie znalazlem. WTF? Nie mozna w pitach zmienic cisnienia jesli sie nie ma gotowej strategii? No nic... Jak CrewChief mi powiedzial ze jestem w polowie wyscigu, majac dosc male zuzycie opon, zmienilem w strategii aby opon nie zmieniali po czym zjechalem do boxow. Wszystko sie odbylo bez niespodzianek. Za to zdziwilem sie, ze po wyjezdzie bylem trzeci. Gdzies zyskalem za darmo pozycje. Jak sie potem okazalo w miedzy czasie Kubol mial problemy techniczne. Do trzeciego Lukasa mialem ok 17 sek. Postanowilem jechac swoim tempem, szybko ale bez ryzyka. A noz sie Lukasowi "nieposzczesci". I doczekalem sie. Wprawdzie sie skucesywnie zblizalem, ale jak mialem do niego ok 12 sek, bylo to ok 15 min przed koncem,  lukas popelnil blad i znalazlem sie pare sek za nim. Jechalismy tak pare dobrych okrazen. Bylem juz czasem 0.2 sek za nim ale ciezko bylo wyprzedzic, szczegolnie ze mialem biegi zestrojone tak ze nie mialem zbyt dobrego wyjscia z ostatniego zakretu. W pewnym momencie dojezdzajac do t1 w odleglosci 0.3 sek, Lukas zaspinowal. Zaczalem hamowac liczac ze sie przeslizgne miedzy nim a sciana. niestety - zostalem przykleszczony. Przebilem sie do t2 Lukas odpuscil i bylem na P2... ale co to... kierownica jakas ciezka, szczegolnie na hamowaniu. Wlasciwie to podczas skrecania nie moglem hamowac bo od razu dzialy sie dziwne rzeczy z autem... polamana przednia lewa zawiecha. 10 min do konca wyscigu. Znajzd do boxow oznaczal strate miejsca. Auto jechalo dosc dobrze, tylko nie hamowalo w zakretach. Musialem sie przestawic i cale hamowanie wykonywac przed zakretem a w zakrecie juz tylko coastowac. Chwile myslaem ze Lukas to wykorzysta, nawet chwile byl przede mna aby popelnic kolejny blad zahaczajac opony. I po chwili mu odjechalem. Linie mety przekroczylem bedac w bezpiecznej odleglosci ok kilkunastu sek.

Ciezky to byl wyscig. Wymagal ciaglego maxymalnego skupienia. Zmiana pory dnia powodowala zmiany punktow orientacyjnych. Na domiar zlego mialem wrazenie ze rano, jak pojawily sie duze cienie, to grafa mi klatkowala. A przeciez mam 1080Ti :( I wszystkie ustawienia zostawilem takie same jakie mialem w 1070. Potem zauwazylem ze mialem wlaczona publicznosc.

No nic.. gratsy dla wszystkich ktorzy walczyli i dla nowego kolegi ktory pozamiatal.

PS. Ogladajac twitch wydaje mi sie ze to ma fatalna jakosc. Auta skrecaja bardzo nieplynnie i skokowo. To wlasnosc PC2 czy moze slabe polaczenie? Moze z powodu problemow z siecia wypadli tez niektorzy kierowcy?

Edit: Popatrzylem na pierwszy lepszy twitch i tam jest duzo plynniej. moze faktycznie to lacze na ktorym jezdzimy mialo dzis jakies problemy?

Edited by MaXyM
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyścig, było ciężko :)

Quale i start tak jak chciałem. Przez pierwszą godzinę wszystko szło dobrze, ale w nocy trochę zacząłem się ślizgać na hardach. Nie zdążyłem się przestawić na mniejszą przyczepność i po uślizgu na T1 straciłem prowadzenie. Nie musiałem zmieniać opon i udało się odzyskać 1 pozycję w boksach. Przez niską temperaturę tempo bardzo mi spadło i polishboi regularnie robił lepsze czasy. Nie pamiętam kiedy dokładnie, ale chyba po jakimś błędzie znowu spadłem na 2 miejsce. Pomyślałem, że to już koniec walki o zwycięstwo będąc 6 sek za liderem ale w tym momencie zaczęło się przejaśniać i od razu zacząłem poprawiać czasy. Kiedy wydawało się, że za parę okrążeń będę mógł zacząć atakować, przy wyjściu z T5 zahaczyłem o opony i uderzyłem w ścianę. Nienawidzę tego zakrętu, byłem przekonany że nie dojdzie do kontaktu i spokojnie dojadę do bandy ale tyłek za duży i stało się :0dash2:  Teraz wystarczyło dojechać na 2 miejscu ale uszkodzenia były na tyle duże że kierownica była trochę krzywo i miałem problemy w każdym zakręcie. Nie chciałem naprawiać bo to była jedyna szansa na utrzymanie pozycji. Niestety @MaXyM mnie dogonił i wyprzedził po błędzie. Byłem blisko i nie chciałem odpuszczać, T6 pokonałem dużo lepiej i mogłem wejść w następny zakręt przed nim ale zagapiłem się, pomyliłem tabliczki i zacząłem hamować o jedną za późno :rolleyes: Trzymałem się chwilę za MaXyMem ale już nie dało się powalczyć.

Tor wpisuję na moją osobistą czarną listę :D ale i tak dobrze się bawiłem, trochę emocji było

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyścig no i oczywiście gratulacje dla polishboi i reszty podium. Jak trudny to był wyścig każdy wie i każdy miał swoje przygody. Ja na drugim kółku zostałem puknięty przez Riffa, poleciałem na bande i w konsekwencji zniszczenia tyłu na 100. Doczłapałem się jakoś do pitu, naprawa trwała z 3 minuty i jadę dalej na ostatnim miejscu tracąc też czas na przepuszczanie dublujących mnie kierowców. Sam popełnłem 4 poważne błędy na których straciłem sporo czasu.  Dwa razy jak mnie obróciło i stałem w poprzek nie mogłem się długo ruszyć bo jechała kolejka samochodów i musiałem czekać. Dopiero jak zaczęła się druga godzina wyścigu jakoś się zmobilizowalem, koncentracja wskoczyła na odpowiedni poziom i do mety jechalem już niezłym tempem bez większych błędów. Ale nie może być idealnie bo okazało się że nie starczy mi paliwa, więc na 5 min przed końcem zjechałem dotankować 10 litrów. Że dojechałem na 6 miejscu to jakiś cud, ale też zasługa tego że kilka osób wywaliło z wyścigu, szkoda wielka :( 

Replay z wypadku na 2 okrążeniu. Samo uderzenie Riffa nie było może duże, ale spowodowało że wpadłem na bandy i auto rozwalone. Trochę winy biore też na siebie bo jakoś dziwnie tam dohamowałem do tego zakrętu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratki dla pudla :cycusie::23_134_5:

Konji no Twoj manewr byl troche harakiri :kierowca::D ale nie musiales sie dyskwalifikowac . W tym samym miejscu ja mialem incydent z Riffem za co najmocniej przepraszam , za pozno zahamowalem , chociaz nie wiem do konca na ktorej poz byles i czy czasami nie powinieneś zaczekac bo byles dublem , ale nie wiem bo juz mi sie powtorki nie chcialo ogladac :th_dash1:na koniec przy odliczaniu myslalem ze to juz koniec wyscigu i zjechalem do boksu i Timber mnie jeszccze na koniec wyprzedzil :016:

Ogolnie udalo sie astona ustawic na okolo 5 lapow pozniej bylo tylko lodowisko . Nastepnych tras tez nie znam dobrze wiec bede musial sie dobrze wypocic zeby cos osiagnac . 

Pozdro :zwyciestwo2:

W razie gdyby komus sie chcialo moje wypociny oglądać :2rower:

Edited by Alfred99
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0