Sign in to follow this  
Followers 0
konji

4 RUNDA |Silverstone GP| 25.02.2018 | GODZ 20:00 (TRENING 19:30)

37 posts in this topic

Zapraszamy na 4 RUNDĘ PMC "Blancpain GT Series" league season 2

Tor:  Silverstone GP

Czas wyścigu: 90 min (Endurance)

 

Niedziela 25.02.2018

GODZINA 20:00 (trening 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Trening – Czas startu: 12:00, Długość sesji: 30min

Kwalifikacje – Czas startu: 13:00, Długość sesji 15min

Wyścig – Czas startu: 14:00, Długość sesji 90 min

Pora roku – Wiosna
Data - 20.05.2017

Tryby pogody – 1

Prognoza pogody1 –  Mżawka

Prognoza pogody2 –  Średnie zachmurzenie

Prognoza pogody3 –  Małe zachmurzenie

Prognoza pogody4 –  Duże zachmurzenie

Zmienność pogody – Dopasuj do wyścigu

Trening i Kwalifikacje - Mżawka

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Trening godz. 19:30 (czas trwania 30min)

Kwalifikacje godz. 20:00 (czas trwania 15min)

Wyścig godz. 20:15 (czas trwania 1,5 h)

PIT STOP JEST OBOWIĄZKOWY!!!

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmctest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musze odpuścić ten wyścig, mam dość ciężki tydzień przed sobą i niezbyt mam czas żeby cokolwiek porządnie ogarnąć dzisiaj. @konji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, Ja zapomniawszy ze to 1.5 godziny i też nie dam rady dziś, szkoda ze te wyścigi nie są wcześniej, no trudno, pomyślcie może nad wcześniejszą godziną.

Edited by arka97garaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chory i tez nie wiem czy pojade , chociaz moge sprobowac najwyzej wczesniej zjade i zakoncze :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też dzisiaj nie pojadę, jak i za tydzień. Dlatego przyjemności wszystkim i udanych wyścigów!

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem przyjemny wyścig, zwłaszcza początek. Czołówka ciasno dopóki coś się nie podziało i wskoczyłem na pierwsze miejsce. Później już nudno do końca wyścigu ;)

20180225201826_1.jpg

20180225215906_1.jpg

20180225215907_1.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to było w ogóle, nie przygotowywalem sie w sumie ale trening kwali poszlo ladnie bez problemu, znalazlem fajny setup i jedziemy. No i się zaczęło, czasy 2:20-2:30 ledwo panowałem nad autem, jak po lodzie. Zjechałem po 20 minutach do pitu zmieniam opony i od razu o ok 2.17. Na końcu wyścigu znowu jakbym na hardach jechał, z resztą każdy widział, zakręt bez gazu totalnie i leci tył gdzie przed chwila leciałem na półgazie :huh: Nie lubie zwalać winy na grę ale coś ewidentnie było nie tak :@ Sorry za spiny, na szczęście w nikogo nie przywaliłem, ale chyba sytuacja była w drugim zakręcie z @MaXyM, który mnie dublował i o mały włos mnie wyminał. Ogólnie śmieszne to było, że doganiam dublujących albo jade przed kimś 10 okrążeń a potem nie mogę nawet jednego zakrętu przejechać bez spina :huh: No nic trudno, ale namęczyłem się jak nigdy :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze przepraszam @Lukas za uderzenie, po obejrzeniu powtorki zobaczylem ze wina byla bardziej po mojej stronie. Jadac za wami w smugach deszczu za pozno zauwazylem ze bardzo zwolniles na pierwszym zakrecie lecz juz niemoglem nic zrobic obralem linie jazdy a tu patrze lambo mi sie pojawilo na zewnetrznej staralem zahamowac i skrecic bardziej w prawo lecz przyczepnosc na torze mi niepozwolila by w ciebie nieuderzyc. Co do wyscigu tepo mialem super lecz auto uszkodzone i niedalo sie dogonic @konji gratulacje za super tepo.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konji dzis pozamiatal, co bylo widac juz na treningu. Gratulacje.

Ja sie jakos z deszczem nie rozumiem. Ustawic setup zeby auto dobrze zakrecalo na deszczu a przy tym bylo szybkie mi sie nie udalo. W szczegolnosci mi sie nie miescil w zakretach przyspieszajac. A jak zmienilem dyfer aby skrecal lepiej - to mialem wrazenie ze zbyt ryzykuje. Wiec o ile na qualu mialem ostrzejszy set, to na wyscigu bardziej podsterowny "pod gazem". Za to bez gazu wchodzil w zakrety jak po szynach.

Qual nic nadzwyczajnego - P5 z ponad 2 sek strata. To b. duzo :(
Wyscig spokojnie do przodu, ale o ile na Q bylo mniej wody niz sie spodziewalem, to na wyscigu lodowisko. Sprawdzam opony - wety. No nic - to trzeba jechac. Troche sie uspokoilem widzac ze inni kierowcy maja podobne tempo jak ja (. @Lukas czy @L-Torch). Po tym jak nam top3 ucieklo, jechalismy w packu dosc dlugo raz za jakis czas zmieniajac sie miejscami. Potem LT nas wyprzedzil i odjechal na pare sekund. My z Lukasem troche dluzej walczylismy. Na koniec go wyprzedzilem i po tym jak odjechalem zaczalem sie zastanawiac jaka strategie obrac. W polowie wyscigu bylo jasne ze opon zmieniac nie bede. Nie wiedzialem jednak jesli starczy paliwa. Wg wyliczen mialo starczyc na styk. Ale zawsze sie moze stac niekomfortowa konfiguracja wzgledem lidera i bedzie trzeba jechac wiecej niz planowany czas. Zwlekalem wiec do konca.

Po tym jak wszyscy przede mna zjechali, ja mialem juz malo paliwa postanowilem przycisnac aby bardziej odskoczyc. Widzialem po czasach sektorow ze idzie mi dobrze. I wtedy padlem na dublowanego EErego ktory bedac jakies 3 sek przede mna zaspinowal na wysciu z Farm. Bylo za malo czasu na reakcje a jeszcze nie widzialem ktoredy sie potoczy. Niestety toczyl sie do zewnetrznej wiec polecialem tez przez trawe wprost na The Loop. Na szczescie zadnej kary nie bylo. Ale przypuszczam ze hamowaniem i calym tym zamieszaniem cos tam czasu stracilem. Chyba na nastepnym okrazeniu postanowilem zjechac. W miedzyczasie zmienialem ilosc paliwa jaka mi maja w pitach dolach. Zmniejszylem na 2L bo cos czulem ze to co mam w baku nie starczy (mimo ze spotter mnie informowal, ze paliwa mam na 10 min, mimo ze pozostalo 7.5min).

Pomijajac ze podczas tego zmieniania popelnialem bledy na torze, najwiekszy zonk mnie czekal przy wjezdzie do pitow - kaluza. Noz q jego niepokalana... Kto na wjezdzie wylal tyle wody. Chcialem dojechac do wjazdu jak najszbciej a w ta kaluza rzucila mi auto na sciane... oczywiscie damage.. caly wyscig jechalem bez uszkodzenia to na 2 lapy przed koncem mialem 5/3 chyba. W pitach uwineli sie dosc szybko. ale to dlatego ze strategia nieobejmowala naprawy auta. tylko paliwko.

Wyjechalem na chlodniejszych gumach. Auto jakby mniej stabilne, mozliwe ze w zwiazku z uszkodzeniem. Zrobilem kolko, po lapie dopadl mnie czerwony prosiak. Na The Loop zaspinowalem. majac przeciwnika na ogonie. Wlasciwie nie mial szansy cokolwiek zaregowac w takich warunkach. Za nim bylo nastepne auto. Zanim sie pozbieralem nadjechal LT. Z P3 spadlem na P6. Ehh mysle sobie. Ale wyscig trwa do konca. Tak jechalem za LT, bylem szybszy w tych 3 szybkich zakretach przed prosta Hangar. Na prostej czul muj oddech na kartu, co pewnie spowodowalo ze w nastepnym zakrecie (Stowe) wyjechal za szeroko i wpadl w poslizg. Do mety juz tylko pare zakretow i koniec... Juz pozdrawiam publicznosc miganiem swiatlami a tu... NIE! Jeszcze jedno okrazenie! No to pozostalo tylko nie zrobic glupstwa i dojechac.

Do mety dowiozlem P5 ale dzieki temu ze @Alfred99 mial 10sek kary, klasyfikowalem sie na P4 :)
Aha... przekraczajac mete, dowiozlem pol litra paliwa :idea:

Nie jest to muj ulubiony tor. Pogoda tez beznadziejna i nie moge powiedziec ze sie dobrze bawilem. Mialem wrazenie ze bardziej uprawiam jazde figurowa niz sciganie. No ale liczy sie dojechac i zyskac punky. W takiej samej sytuacji byli i inni kierowcy wiec na koniec jest to fair.

Pozdro dla wszyskich ktorzy sie scigali w tych ciezkich warunkach.

Edited by MaXyM
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może, że wylazłem szybko... lub na okr rozjazdowym brak paliwa.. :papieros2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"rozjazdowe"? chyba "zjazdowe". Te polskie tlumaczenia sa tak samo felerne jak cala ta gra.

Edited by MaXyM

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie racja, ale zapewne większość wiedziała o co mi chodzi.. ;) Ta gra nigdy nie będzie doskonała nawet w tłumaczeniu są wtopy.. to samo było w pC1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GreyFox0311 nie szkodzi, zdarza się. Mając przeciwnika po wewnętrznej w pierwszym zakręcie musiałem mocno przyhamować, trochę zachowawczo zostawiłem dużo miejsca i różnica prędkości zrobiła swoje.

Generalnie jeśli chodzi o wyścig to nie miałem czasu na przygotowania i w deszczu bardzo słabo sobie radziłem w wolnych zakrętach. Nawet nie wiem czy potrafiłbym to zniwelować setem. W kwalifikacjach udało się wykorzystać jeszcze dobre warunki, ale wiedziałem że nie utrzymam długo tej pozycji bo tempo miałem dużo gorsze niż czołówka. Po wspomnianym uderzeniu od Greya, chwilę później tarka mnie wciągnęła i spadłem chyba na 12 pozycję. Musiałem odrabiać straty, ale bardzo ciężko się wyprzedzało. Na dłuższą chwilę utknąłem za @borates. Przy okazji przepraszam za tamto wypchnięcie. Siedziałem ci na zderzaku i moim punktem odniesienia miała być tabliczka ale ktoś ją skosił :angel: Oczywiście poczekałem żeby nie zyskać pozycji. Po awansie na 8 pozycję musiałem ścigać @L-Torch Powoli ale regularnie odrabiałem straty i była szansa na dogonienie go przed końcem wyścigu. Kiedy się zbliżyłem zjechał do boksów, a parę okrążeń później ja. Udało się wyjechać przed nim i wystarczyło dojechać na 7 pozycji do mety.

Bardzo męczący wyścig. Następnym razem przygotuję sobie auto na takie warunki, bo bardzo słabo się jechało ale trochę dobrej walki było ;)

Edited by Lukas
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lukas nie ma sprawy :) w takich warunkach o taki kontakt nie było trudno, na szczęście żadnych uszkodzeń mi nie narobiłeś więc nic wielkiego się nie stało :) w tym momencie już dopadło mnie zmęczenie i spadła koncentracja, chwilę jeszcze się Ciebie trzymałem, ale nie za długą ;)

ogólnie wyścig do zapomnienia, tor nie dla mnie i do tego jeszcze te warunki... 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommi zauktualizuje tabelke wyników o Twoją pozycję jak wrócę z roboty. Faktycznie wyszedłeś zanim zrobilem screena z wynikami.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0