tomessi

1 RUNDA | CIRCUIT OF THE AMERICAS GP | 21.01.2018 | GODZ 20:00 (KWALIFIKACJE 19:30)

33 posts in this topic

 

Zapraszamy na 1 RUNDĘ "ASIA & AMERICA ENDURANCE CHAMPIONSHIP"

Tor:  CIRCUIT OF THE AMERICAS GP

Czas wyścigu: 120 min

 

Niedziela 21.01.2018

GODZINA 20:00 (kwalifikacje 19:30)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Kwalifikacje – Czas startu: 14:00, Długość sesji 30min

Wyścig – Czas startu: 15:00, Długość sesji 120min

Pora roku – Wiosna
Data - 21.04.2018

Tryby pogody – 4

Prognoza pogody1 –  Średnie zachmurzenie

Prognoza pogody2 –  Dużezachmurzenie

Prognoza pogody3 –  Pochmurno

Prognoza pogody4 –  Mgła

Zmienność pogody – Dopasuj do wyścigu

Kwalifikacje - Średnie zachmurzenie

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Kwalifikacje godz. 19:30 (czas trwania 30min)

Wyścig godz. 20:00 (czas trwania 120min)

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

!!!!!!UWAGA!!!!!!

PRZENOSIMY SIĘ NA NOWY SERWER DISCORDA - Zaproszenie poniżej

Discord:  https://discord.gg/awBAR4T
Proszę o wpisanie na kanale "#przydzielanie_rangi" discorda  swojego nicku z forum w celu otrzymania dostępu do kanału ligowego

Wyścigi odbywają się na kanale "#Wyścig ligowy" w kategorii pc2-PC

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmccup

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie pokrecony ten tor. W sumie dosc szybko sie nauczylem ale tyle slepych zakretow ze Algarve wymieka.

Jak na pierwszy tor w sezonie to duze wyzwanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajny tor :D Znam go z gry F1 i maiłem również okazje śmigać w Endurance w AC. Koncentracja obowiązkowa bo łatwo zwiedzić pobocze, ale na szczęście jest dużo miejsca także chyba ciężko o uszkodzenia.. Jedynie mogą wpaść jakieś kary ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakie krecicie czasy?

mi ten ford nie hamuje zbyt dobrze w zakretach. blokuje kola jak tylko lekko skrece kierownice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj trochę pojeździłem Fordem GT ale nie mogłem zejść poniżej 2:10 strasznie trudny tor, ciężko wyczuć te nawroty. Dlatego zastanawiam się czy w ogóle jest sens startować bo jak będe po 5 sek na okrążeniu wolniejszy to chyba szkoda czasu i nerwów ;) Ale jeszcze sprawdze inne auta, może będzie lepiej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj trochę pojeździłem Fordem GT ale nie mogłem zejść poniżej 2:10 strasznie trudny tor, ciężko wyczuć te nawroty. Dlatego zastanawiam się czy w ogóle jest sens startować bo jak będe po 5 sek na okrążeniu wolniejszy to chyba szkoda czasu i nerwów  Ale jeszcze sprawdze inne auta, może będzie lepiej

Nie poddawaj się nawet jak masz jechać ostatni to potraktuj jako nauke postaraj się za kimś jechać i podpatrzeć punkty hamowania linie jazdy itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie jest dość widno na torze podczas egipskich ciemności, ale nie ma co ukrywać trzeba będzie się pilnować aby nie przestrzelić/ściąć zakrętu :-) oby było ok 15 - 20 osób to będzie fajna zabawa :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

widno? Jak zgasisz swiatla to w nocy jest ciemno jak w przyslowiowej... IMO chyba po raz pierwszy ktos sie odwazyl zrobic tak ciemna noc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mnie dorwała grypa i słabo się czuje, ale spróbuję pojechać. Pewnie ciężko będzie z koncentracją, nie wiem czy dotrwam do końca wyścigu ale spróbuję powalczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orange nie wytrzymał. Szkoda bo już się fajnie zaczęło robić.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie też wywaliło :( :/

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się sam odłączyłem po godzinie i 15 minutach bo wszyscy mnie już zdublowali wiec nie było sensu jechać dalej, tempo miałem tragiczne, z grypą słabo się jedzie. Kto mi zaliczył dzwona na nawrocie? Bo nie mam powtórki, mógłby ktoś wrzucić bo ciekaw jestem jak to wyglądało, dzwon był konkret ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieje, że ktoś w ogóle dojedzie do mety xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Timber przepraszam, moja wina na tym nawrocie. Przegapiłem punkt dohamowania i tak wyszło. Poza przeproszeniem i oddaniem z powrotem pozycji nic więcej nie mogłem zrobić.

Ogólnie bieda, 5 osób na mecie. Ostatni raz chyba, co startuję w 2h wyścigu, gdzie nie ma minimum 12-15 osób, bo potem można się zanudzić na śmierć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyscig fajny tylko malo nas bylo tylko 5 kierowcow na mecie :(  Ford GT fajne auto ale osobiscie nielubie tego toru wiec 3 miejsce uwazam za sukces. Malo walki tylko kilka kolek poscigalem sie z @Alfred99 i to by bylo na tyle :( Gratulacje dla @MaXyM za super tepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pialem wczesniej, z torem nie mialem zadnego doswiadczenia wiec uczylem sie robiac prywatne treningi i pare wyscigow z AI.

Qual przegralem z Alfredem o 0.01 sek. Moglem poprawic o ponad 0.1 (tak wychodzilo po T1) ale stan opon juz nie pozwalal na dowiezienie tej roznicy. A czasu bylo zbyt malo na zmiane. no.. .jakbym zdecydowal od razu.. ale probowalem zrobic ten czas na aktualnych oponach.

W wyscigu start z drugiego miejsca. troche zaspalem start. Ale Alfred chyba tez. Bo jeszcze przed T1 nas wyprzedzil Sawi.Siadlem na zdezaku Alfredowi ale razem jechalismy wolniej niz Sawi. Nie chcialem atakowac na pierwszym lapie. Poza tym Alfred troche warpowal. Czekalem na rozwoj sytuacji. Zdziwil mnie zjazd Alfreda pod koniec L1. To mi umozliwilo rozpoczecie poscigu za Sawim. Jak go juz dogonilem to chwile jechalismy w odstepie ok 1 sek. Raz to bylo 0.6, raz 1.2. W niektorych zakretach Sawi mial lepsze wyjscie. Ja mialem dluzsza dwojke i w nawrotach sie zbieralem z b. niskich obrotow. Za to nie musialem walczyc z trakcja. Od 8 okr. odstep sie ustabilizowal na 0.5 a slonce ladnie zaczelo zachodzic.Tyle ze malo co nie spowodowalo zebym Sawiego nie skasowal na dohamowaniu do nawrotu na koncu back-straight. Stracilem 1 sek i znowu poscig.Na koncu 10 okr znowu bylem 0.5 sek. I mialem nadzieje na taka jazde dalsza czesc wyscigu ale Sawi popelnil blad na koncu "esek" i go wyprzedzilem.  Myslalem ze sie za mna utrzyma ale dosc szybko odpadl. I wydaje mi sie ze tez dosc wczesnie (po ok pol godz) zjechal do boxow.

Zastanawialem sie w tym momencie czemu niektorzy tak wczesnie zjechali do pitow. czyzbym cos przeoczyl? Wg moich testow hardy w nocy daja rade i starcza na cala godzine (zuzycie nie wieksze niz 50%). No ale jechalem dalej. Gdzies przed yplnynieciem 1 godz strzelilem best lap (2:06.4), ktory zostal najepszym czasem wyscigu. Przed pitami zaczely mnie nachodzic zle mysli. Zaczalem wymyslac co sie moze mi przytrafic. A to zle opony mi zaloza, a moze nie doleja paliwa ile trzeba. Jeszcze sprawdzilem czy mam wybrana odpowiednia strategie. Na back-stright zglosilem chec zjazdu. Tablicza mignela i zniknela - jak to zwykle w pC2. Zjechalem do boxow i oczywiscie ekipy brak- pije piwo, je czipsy i oglada chyba telenowele. Wybiegli - uff. Zmiana opon, tankowanie naprawa i wio.

Bedac w pitach wyprzedzil mnie Alfred i Gregor. No i teraz glowkowanie Na jaka strategie jada? Beda jeszcze pitowac? Ale szybko sie okazalo ze nawet jakby nie pitowali to szybko bym ich doszedl. Takie byly roznice w czasach. Najwyrazniej jechali na uzywakach co sie potwierdzilo ich pitem na kolejnych lapach.

Wlasciwie od wyprzedzenia spinujacego Sawi juz nikogo na torze nie widzialem. no.. oprocz jednego dublowanego auta i swiatel pozostalych na drugiej stronie toru. Po nocy liczylem na piekny wschod slonca. Ale zamiast tego - mgla. I to taka ze auto zaczelo sie bardziej slizgadz. Nim sie przystosowalem do warunkow, czasy mi spadly o 3 sek w stosunku do best'a. Znowu zaczalem liczyc - Alfred mnie zdazy dopasc czy nie (mial 1 min straty ale zyskiwal z kazdym okrazeniem). Na szczescie sie szybko opamietalem i ustabilizowalem jazde.

Szczerze jestem zdziwiony swym tempem (pozytywnie). Wsadzilem drugiemu na mecie 1min i 10 sek. A normalnie dojezdzam gdzies w srodku. Liczylem na wiecej walki. Ze cos sie bedzie dzialo. Na pewno endurance to moj ulubiony sposob scigania. Ale potrzebujemy wiecej kierowcow. Czy faktycznie na tym pcars to jezdza glownie zwolennicy szybkeij zabawy? nitk nie lubi porzadnych wyscigow? Do GT3 sie zglosilo chyba 30 osob. A tu taka mizeria. Przeciez to b. podobne wyscigi. Naprawde szkoda :(

No i jak sie to stalo ze z 11 startujacych dojechalo tylko pare? Walczy sie do konca. Mozliwe tez, ze dzieki takiemu podejsciu nie dostajemy tyle punktow do rankingu ile by moglo byc (dostalem marnych pare pkt)

Osobiscie nie moge sie doczekac kolejnego wyscigu.

pozdro.

Rep z wyscigu (526MB): https://drive.google.com/file/d/1a6dEsyNdMKL2A3ehVPPS6mcAcOfHYYfj/view?usp=sharing

 

Edited by MaXyM
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

SeaAngel spoko luz, na szczęście nie był to wyścig w którym liczyłem się w stawce, ale gdybym walczył to pewnie nie byłbym zadowolony ;) Właśnie dziwiłem się czemu oddałeś mi pozycje i jechałeś za mną jak żółw (bo mnie ściągało do boku cały czas) aż dojechałem do pit stopu, trzeba było jechać dalej swoim tempem, przecież mnie Twoja wolniejsza jazda w niczym nie zmieni sytuacji. Gdybyśmy się lekko stuknęli i zyskałbyś na tym pozycje a potem oddał to może i tak, ale we wczorajszej sytuacji jedź Pan dalej ;) 

Panowie przepraszam Was bardzo że się wycofałem z wyścigu, ale jak było nas 6 i wszyscy mnie zdublowali to naprawdę nie widziałem sensu jechania dalej. Nie miałem się z kim ścigać bo moje tempo było zbyt wolne do Was. Osobiście uważam że GTE to świetna klasa wyścigowa, super fury do ścigania, ale 2 godziny wyścigu już nie koniecznie. Tyłek boli od siedzenia (nie mam hemoroidów) w połowie wyścigu sikać mi się chciało już strasznie (z powodu grypy przyjmuje ultra dawke witaminy C to dlatego). Ale będę jeździł i próbował dalej chociażby żeby nabrać doświadczenia i być może kiedyś ścigać się na Waszym poziomie ;)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też skończyłem chyba 2 okrążenia niżej niż MaXyM. Zdaję sobie też sprawę, że choćbym nie wiem, ile trenował, to nie będę potrafił włączyć się do walki o podium z połową "naszej ekipy". Dlatego mi szczególnie zależy, aby jechało zawsze jak najwięcej osób, bo przynajmniej w drugiej połowie stawki mam się wtedy z kim pościgać. Bozia nie dała refleksu i talentu, ale że lubię sobie tak pojeździć wyścigi, to pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że podobni do mnie też się nie będą zniechęcali tym, że czołówka jedzie zawsze kilka sekund szybciej. Wczoraj co prawda w pewnym momencie miałem małą nadzieję, że powalczę o 4 (czytaj przedostatnie) miejsce. Ale gdy Borates pojechał szerzej zakręt i próbowałem to wykorzystać, przesadziłem z gazem, co skutkowało pocałunkiem z bandą i pit-stopem, czyli w sumie 40-50sek :( Nie mając już nic do stracenia stwierdziłem, że "przebiorę się w softy". Liczyłem, że miękka mieszanka zniweluje pogorszenie warunków spowodowane mgłą (bo w nocy bardzo dobrze mi się jechało), ale skrętność trochę spadła. A Wam jak się we mgle jechało?

PS. Staram się też nie wychodzić z wyścigu bez ważnego powodu, nawet gdy jestem ostatni i nie widzę perspektyw, bo wiem, że wtedy przedostatniemu odbieram tę odrobinę radości, że nie ukończył jako ostatni. Fajnie, jakby inni też do tego podchodzili w podobny sposób, bo potem leci to lawinowo i wygląda jak jakiś tryb Elimination (co jakiś czas ostatni odpada). Piszę tak ogólnie, a nie do Ciebie Timber, bo jazda 2h przy chorobie to masakra i też bym 2h nie wytrzymał.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, SeaAngel said:

A Wam jak się we mgle jechało?

Jesli chodzi o widocznosc to spokojnie i bez problemow. Ale bylo czuc mniejsza przyczepnosc mimo rosnacej temperatury. Jesli mgla ma faktycznie wplywna przyczepnosc to naleza sie brawa dla SMS za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluje wszystkim za udział, tym którzy dojechali i nie, może dam się namówić następnym razem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now