rosomak

Members
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About rosomak

  • Rank
    Rookie license

Personal Information

  • Lokalizacja
    Bolesławiec
  • Platformy
    PC
  • Gender
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    dobryzioom
  1. Dzięki wszystkim za fajne ściganko, Kwalifikacje zaliczam do udanych, ale wyścig to już tak średnio, po zaliczonym koziołku na T1 spadłem na przed ostatnią pozycje i tak już dojechałem do mety. Niestety drugi wyścig musiałem skończyć przed czasem, chwila nieuwagi i byłem po za torem. Zazwyczaj jak Mariusz też staram się zawsze dojechać do końca wyścigu, jednak wczoraj sprawy rodzinne przyśpieszyły moje wyjście z gry. Do zobaczenia na kolejnym wyścigu i oby nas było więcej
  2. Czesc teraz juz nie, musisz sprawdzic jakie auta zostaly do wyboru w temacie "samochody". Z tego co sie orientuje ti zostalo audi, alfa romeo i chyba seat
  3. Wojtek Stadnik / POL / Porsche GT3R 911 #88
  4. Te drugie miejsce przejdzie do historii XD
  5. W kwalifikacjach udało się zejść dobrą pozycje to ominął mnie ten cały raban z tyłu. do drugiego wyścigu nie mogłem się dostać prawdopodobnie coś u mnie było nie tak, także odpuściłem. Teraz tylko uzbroić sie w cierpliwość i czekać 2 tyg do następnego wyścigu pozdro
  6. Niestety wypadają mi drugie zmiany, szkoda że w sobotę lub niedziele nic nie będzie się działo w RaceRoom
  7. Wojtek Stadnik / POL / Audi RS3 LMS #23
  8. Dzięki za wyścig do zobaczenia na torze za tydzień pozdro !
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 0 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online