TimberPL

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    248
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

113 Excellent

O TimberPL

  • Ranga
    Professional license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Teresin
  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    TimberPL
  1. Jeżeli bolidy mają takie same osiągi i każdy ma ten sam setup to różnica na prostej ma 4 opcje: opony, ERS, DRS, splitstream. Nie widzę innej możliwości
  2. @jarrino wpływ na to ma kilka czynników. Od rodzaju opon które na prostej też mają znaczenie, a raczej na wyjściu z zakrętu na prostą, setup bolidu bo mimo że ustawione będzie na równe osiągi to jednak setup można ustawiać różny i jak ustawisz sobie np. duży docisk to będziesz miał małą prędkość na prostej. No i najważniejsze czyli ERS, jeżeli Ty będziesz na prostej miał ustawiony ERS np. na średni a rywal ustawi na wyprzedzanie czy hotlap to będzie szybszy.
  3. Policz hamowania na 1 okrążeniu, pomnóż razy ilość okrążeń i z całkiem niezłą dokładnością będziesz miał wynik
  4. Szkoda że sobota, może być problem z frekwencją. Może na jakimś wyścigu się pojawię. Moim zdaniem czwartek po 20 byłoby najlepiej ale Ty jesteś organizator to rób jak uważasz
  5. To ja może o moich odczuciach co do 1 wyścigu w sezonie: Przede wszystkim to czemu jest nas tak mało? Miały być prekwalifikacje na dwa tiery a tu do 22 osób daleko. Mam jednak nadzieję że to się zmieni w kolejnych wyścigach bo potencjał jest duży. Kwalifikacje mi nie wyszły, ale trudno. Start chyba z 11 pozycji. Na szczęście udany, po walce, bez większych problemów. Goniłem Dotch'a a mnie naciskał Shadow. Przejechaliśmy tak kilka kółek aż musiałem zjechać do pitu na zmianę ultramiękkich opon (strategie miałem na dwa pit stopy). Szkoda że nie ogarnąłem w którym miejscu włączać speed limiter, dopiero po wyścigu się dowiedziałem że mogłem to robić dużo później i na obu zjazdach stracilem z 20 sekund. Trudno. Wyjechałem na spokojnie aż znowu znalazłem się za Shadow'em i mieliśmy fajną walkę, niestety kolejny mój zjazd do pitu po zmianę opon ze znowu włączonym zbyt wcześnie speed limiterem i koniec końców dojechałem na 6 miejscu. Miałem dwa momenty gdzie musiałem powalczyć aby nie zrobić piruetu, na szczęście udało się wyprowadzić bolid bez uderzenia w bandę. Ogólnie to bardzo fajny wyścig, czekam na kolejny. Gratulacje dla Pirorexa, Mohito i Grzesia, dzieki Shadow za fajną i czystą walkę, oraz propsy dla komentatorów bo fajnie się oglądało powtórkę z Waszym komentarzem, mam nadzieję że będziecie z nami na kolejnych wyścigach. Dzięki wszystkim za wyścig, do następnego!
  6. Wyścig z perspektywy komentatorów
  7. @Shadow_18_08 "w ten sposób" masz na myśli że mam w trakcie grania nagrywać swój przejazd?
  8. Moje spostrzeżenia po wyścigu testowym: 1) Moim zdaniem powinniśmy jeździć na średniej kontroli trakcji. Na pełnej to jest jazda po szynach. Zastanowiłbym się nawet nad wyłączeniem ABSu. Za to zmniejszyłbym jeżeli jest możliwość uszkodzenia, bo nie jesteśmy przecież jakimiś pro kierowcami i zdarzać się będą różne incydenty które dobrze by było gdyby nie zmuszały do zjazdu do pit stopu po byle jakim kontakcie. 2) Mam nadzieję że tyle napierdzielania w mikrofon nie będzie już na naszych normalnych wyścigach. Pogadać sobie możemy przed wyścigiem, po , ale w trakcie dajcie się skupić na jeździe. 3) W jaki sposób rozwiążemy sprawę incydentów na torze skoro w tej grze nie ma możliwości zapisania powtórki tak jak zawsze robiliśmy to w PC2? Wczoraj ktoś wypadł z toru po czym wjechał na niego stając w poprzek toru tak że nie miałem żadnej możliwości na ominięcie. Łup i całe przednie skrzydło na czerwono, musiałem zjechać do pitu i miałem po wyścigu. Wiem że to był test race ale to samo może się zdarzyć w normalnych wyścigach. 4) Ogólnie to bardzo spoko się to zapowiada więc czekam na niedzielny wyścig i na cały kalendarz żeby było wiadomo kiedy jedziemy po jakim torze. Dzięki, pozdro
  9. Ustawienia -> Ekran wielofunkcyjny (MFD)
  10. @jarrino jaką masz teraz kierownicę? Domyślnie ustawienia mapy paliwa ustawia się strzałkami w jednym z modułów które są przełączalne (np. podgląd stanu opon, ERS itd)
  11. Gierca jest super, znakomita zabawa w trybie kariery Jak zarządzacie ERSem? Automatycznie czy jednak sami sterujecie? No i jak z ABSem? Jak się będziemy ścigać? Bo ja myślę żeby jeździć na wyłączonym, ale boję się żebym nie przeszarżował z własnymi możliwosciami
  12. Ludzie spokojnie, nie wszyscy na raz, dla każdego wystarczy miejsca, zrobimy najwyżej 5 grup po 30 osób na każdą grupę
  13. Jak dla mnie mogą być takie treningi, ale dalej to już do Pana Organizatora trzeba
  14. Ja póki co uczę się tej gry bo w żadną F1 wcześniej nie grałem ale jakiś fun race można zrobić. Ja dziś o 21 będę sobie jeździł więc jakby było kilka osób to można coś pojechać
  15. Ustawiłem sobie wczoraj kierownice na 540 stopni i rzeczywiście lepiej się skręca. Wczoraj wyszedł też patch który dodaje opcję średniej kontroli trakcji i jeżeli ktoś nie jest hardkorem jeżdzącym bez (w ogóle da się?) to chyba każdy powinien jeździć na tej średniej. Nie wiem jak @Krzysiek KXN ustali w zawodach ale myślę że powinniśmy się ścigać na średniej kontroli trakcji.