TimberPL

Moderatorzy
  • Ilość dodanej zawartości

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

117 Excellent

O TimberPL

  • Ranga
    Super license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Teresin
  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    TimberPL
  1. Przede wszystkim gratki dla @PMC Adi za wygranie dwóch wyścigów, klasa. Co do mnie to pierwszy wyścig mi nie wszedł, jakoś nie mogłem złapać dobrego tempa i większość nawrotów jechałem popełniając błędy i tracąc tam sporo czasu. Do tego kilka drobnych kolizji i walka cały czas co też sparwiało że traciłem dystans do czołówki, skończyłem na słabym 11 miejscu. Drugi wyścig poszedł mi juz znacznie lepiej, płynna jazda, niewielka ilość drobnych błędów pozwoliła mi dojechać na 3 miejscu, choć była szansa nawet na pierwsze miejsce, ale straciłem koncentrację na 6 minut przed końcem i Adi z Krzyskiem zdołali mnie wyprzedzić. Ogólnie to bardzo fajne ściganko, walka od początku do samego końca bez chwili nudy. Czekam na nieco bardziej normalne tory bo Norisring jest dość specyficzny. Dzięki wszystkim!
  2. Kamil Timber / POL / Porsche 911 GT3 R GTM18 / #99
  3. Jezeli jest kilka osób które chciały by pojechać samochodem który jest już zajęty to może znieśmy to niech każdy jedzie czym chce?
  4. Zapowiada się fajne ściganko i możliwe że stawka będzie całkiem wyrównana. Miałem wczoraj sporo fajnej walki, cały czas na maksymalnym skupieniu i o to chodzi. Co do stylu jazdy to myślę że jak już rozpocznie się nasza liga i nie będzie randomów to powinno być spoko.
  5. Kamil Timber / POL / Audi RS3 LMS #69
  6. No w końcu
  7. Jeżeli bolidy mają takie same osiągi i każdy ma ten sam setup to różnica na prostej ma 4 opcje: opony, ERS, DRS, splitstream. Nie widzę innej możliwości
  8. @jarrino wpływ na to ma kilka czynników. Od rodzaju opon które na prostej też mają znaczenie, a raczej na wyjściu z zakrętu na prostą, setup bolidu bo mimo że ustawione będzie na równe osiągi to jednak setup można ustawiać różny i jak ustawisz sobie np. duży docisk to będziesz miał małą prędkość na prostej. No i najważniejsze czyli ERS, jeżeli Ty będziesz na prostej miał ustawiony ERS np. na średni a rywal ustawi na wyprzedzanie czy hotlap to będzie szybszy.
  9. Policz hamowania na 1 okrążeniu, pomnóż razy ilość okrążeń i z całkiem niezłą dokładnością będziesz miał wynik
  10. Szkoda że sobota, może być problem z frekwencją. Może na jakimś wyścigu się pojawię. Moim zdaniem czwartek po 20 byłoby najlepiej ale Ty jesteś organizator to rób jak uważasz
  11. To ja może o moich odczuciach co do 1 wyścigu w sezonie: Przede wszystkim to czemu jest nas tak mało? Miały być prekwalifikacje na dwa tiery a tu do 22 osób daleko. Mam jednak nadzieję że to się zmieni w kolejnych wyścigach bo potencjał jest duży. Kwalifikacje mi nie wyszły, ale trudno. Start chyba z 11 pozycji. Na szczęście udany, po walce, bez większych problemów. Goniłem Dotch'a a mnie naciskał Shadow. Przejechaliśmy tak kilka kółek aż musiałem zjechać do pitu na zmianę ultramiękkich opon (strategie miałem na dwa pit stopy). Szkoda że nie ogarnąłem w którym miejscu włączać speed limiter, dopiero po wyścigu się dowiedziałem że mogłem to robić dużo później i na obu zjazdach stracilem z 20 sekund. Trudno. Wyjechałem na spokojnie aż znowu znalazłem się za Shadow'em i mieliśmy fajną walkę, niestety kolejny mój zjazd do pitu po zmianę opon ze znowu włączonym zbyt wcześnie speed limiterem i koniec końców dojechałem na 6 miejscu. Miałem dwa momenty gdzie musiałem powalczyć aby nie zrobić piruetu, na szczęście udało się wyprowadzić bolid bez uderzenia w bandę. Ogólnie to bardzo fajny wyścig, czekam na kolejny. Gratulacje dla Pirorexa, Mohito i Grzesia, dzieki Shadow za fajną i czystą walkę, oraz propsy dla komentatorów bo fajnie się oglądało powtórkę z Waszym komentarzem, mam nadzieję że będziecie z nami na kolejnych wyścigach. Dzięki wszystkim za wyścig, do następnego!
  12. Wyścig z perspektywy komentatorów
  13. @Shadow_18_08 "w ten sposób" masz na myśli że mam w trakcie grania nagrywać swój przejazd?
  14. Moje spostrzeżenia po wyścigu testowym: 1) Moim zdaniem powinniśmy jeździć na średniej kontroli trakcji. Na pełnej to jest jazda po szynach. Zastanowiłbym się nawet nad wyłączeniem ABSu. Za to zmniejszyłbym jeżeli jest możliwość uszkodzenia, bo nie jesteśmy przecież jakimiś pro kierowcami i zdarzać się będą różne incydenty które dobrze by było gdyby nie zmuszały do zjazdu do pit stopu po byle jakim kontakcie. 2) Mam nadzieję że tyle napierdzielania w mikrofon nie będzie już na naszych normalnych wyścigach. Pogadać sobie możemy przed wyścigiem, po , ale w trakcie dajcie się skupić na jeździe. 3) W jaki sposób rozwiążemy sprawę incydentów na torze skoro w tej grze nie ma możliwości zapisania powtórki tak jak zawsze robiliśmy to w PC2? Wczoraj ktoś wypadł z toru po czym wjechał na niego stając w poprzek toru tak że nie miałem żadnej możliwości na ominięcie. Łup i całe przednie skrzydło na czerwono, musiałem zjechać do pitu i miałem po wyścigu. Wiem że to był test race ale to samo może się zdarzyć w normalnych wyścigach. 4) Ogólnie to bardzo spoko się to zapowiada więc czekam na niedzielny wyścig i na cały kalendarz żeby było wiadomo kiedy jedziemy po jakim torze. Dzięki, pozdro
  15. Ustawienia -> Ekran wielofunkcyjny (MFD)
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych , 5 gości (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online