Vulgar

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

38 Excellent

1 obserwujący

O Vulgar

  • Ranga
    Professional license
  • Urodziny 09.03.1987

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    OW
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    vulgar_army
  1. Weź Lambo to jest dopiero petarda Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  2. Jasne zapraszam im więcej tym lepiej:) Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  3. do
    RUNDA V FINAŁ NURBURGRING NORDSCHLEIFE 1:30H Start Lobby: 20:45 Kwalifikacje Start:21:00 - 21:15 Przerwa techniczna: 5 Minut Wyścig Start: ~ 21:25
  4. do
    RUNDA IV TOKYO EXPRESSWAY - CENTRALNA PĘTLA ZEWNĘTRZNA 1:30H Start Lobby: 20:45 Kwalifikacje Start:21:00 - 21:15 Przerwa techniczna: 5 Minut Wyścig Start: ~ 21:25
  5. do
    RUNDA III MOUNT PANORAMA 1:30H Start Lobby: 20:45 Kwalifikacje Start:21:00 - 21:15 Przerwa techniczna: 5 Minut Wyścig Start: ~ 21:25
  6. do
    RUNDA II AUTODROME LAGO MAGGIORE - WSCHÓD 1:30H Start Lobby: 20:45 Kwalifikacje Start:21:00 - 21:15 Przerwa techniczna: 5 Minut Wyścig Start: ~ 21:25
  7. Pamiętajcie, że oprócz zapisów należy potwierdzić swój udział w forumowym kalendarzu. Link dostępny tutaj:
  8. do
    RUNDA I AUTODROMO NAZIONALE MONZA 1:30H Start Lobby: 20:45 Kwalifikacje Start:21:00 - 21:15 Przerwa techniczna: 5 Minut Wyścig Start: ~ 21:25
  9. To ja się wyłamie ze stada #DiabloGT
  10. Widzę, ze wszyscy biorą najbezpieczniejsze auto, które jeździ jak po sznurku
  11. Zakończyliśmy ta edycje ligi wiec temat zamykam. Dla kolejnej ligi powstanie osobny temat
  12. Nowa Liga. Nowe wnioski Tak jak ostatnio limit czasowy na złożenie wniosku to 48h od zakończenia wyścigu, Po tym terminie wniosek z automatu zostaje odrzucony. Dla przypomnienia wnioski powinny zawierać jak najwięcej informacji na temat zdarzenia: opis,zdjęcia, filmy z rożnych kamer. Wszystko co pomoże sędziom w podjęciu decyzji. Jeżeli jeden z sędziów jest zamieszany w sytuacje lub postąpi niezgodnie z regulaminem nie o że rozpatrywać danej sytuacji, a sprawę rozstrzygnie pozostała trójka.
  13. REGULAMIN LIGI CLASSIC SUPER CARS ENDURANCE "SCE CHAMPIONSHIP" ZASADY OGÓLNE 1.Zapisy Zapisy ogólne do ligi nie są prowadzone. Aby wziąć udział w wyścigu uczestnik zobowiązany jest do zgłoszenia takiego zamiaru w odpowiednim temacie na forum oraz w kalendarzu (na górze forum). Zapisy trwają do godziny 19:00 danego dnia wyścigu. W jednym wyścigu może jechać maksymalnie do 16 osób. Organizator zastrzega sobie prawo stworzenia dodatkowego pokoju wyścigowego w razie potrzeby. 2.Kwalifikacje Kwalifikacje odbywają się w formie wyścigu. Zużycie opon oraz paliwa jest wyłączone. Wyniki kwalifikacji przekładają się bezpośrednio na ustawienie na polach startowych w wyścigu numer 1. Prosimy pamiętać, że ta forma nie służy ściganiu się między sobą a ustanawianiu swoich najlepszych indywidualnych czasów. Za wszelkie próby przeszkadzania czy powodowania zagrożenia na torze organizator przewiduje nakładanie stosownych kar. Na początku wyścigu Kwalifikacyjnego należy zbudować odstęp od samochodu poprzedzającego wynoszący minimum 10s. Za wszelkie próby przeszkadzania czy powodowania zagrożenia na torze organizator przewiduje nakładanie stosownych kar. .3.Pokój Start wydarzenia: ? Kwalifikacje:? Przerwa techniczna: 5min po kwalifikacjach 4.Wyścig Wyścig: 1h30min. Wymagana co najmniej jedna wizyta w pit stopie wraz z wymianą mieszanki opon na inną. Za ukończenie wszystkich wyścigów w kalendarzu uczestnik otrzyma bonus 10 punktów do klasyfikacji generalnej. Osoba, która zyska najwięcej pozycji w wyścigu numer otrzyma dodatkowe 2 punkty, tzw. Highest Climber. W przypadku uzyskania takiej samej ilości pozycji przez dwóch lub więcej kierowców decyduje wyższa pozycja startowa, tj. ta bliższa pole position. 5.Zasady ogólne 5a. Aby ścigać się w naszej lidze GT Sport Poland należy przestrzegać zasad CRC oraz zasad Fair Play. Nie zastosowanie się do tych zasad może spowodować dyskwalifikacją z zawodów. 5b. Stosujemy zasadę dwóch kół na torze. Oznacza to, że respektujemy granice toru jaką jest biała ciągła linia, a nie tarka. Tarki znajdują się z reguły już poza torem. 5c. Rozmowa na czacie jest zakazana, zarówno w kwalifikacjach jak i w wyścigu. 5d. W przypadku kiedy dwóch kierowców uzyskało taką samą ilość punktów w klasyfikacji generalnej decydować będą najwyższe pozycje uzyskane przez obu tych kierowców w wyścigach. Dla przykładu jeśli “X” dwa razy ukończył na drugim miejscu a “Y” raz ukończył wyścig na pierwszym miejscu - kierowca “Y” ukończy sezon wyżej od kierowcy “X”. 6.Organizatorzy Ligi 1. Meewosh (Regulamin i system kar) 2. Vulgar (Organizator główny) 3. Support: axeMaltesse 6a. Sędziowie. 1. Gebskyt 2. GTPL_Oldboy1957 3. mataman 7.Punktacja PUNKTACJA: 1ST 25 2ND 20 3RD 16 4TH 13 5TH 11 6TH 10 7TH 9 8TH 8 9TH 7 10TH 6 11TH 5 12TH 4 13TH 3 14TH 2 15TH 1 16TH 1 POLE POSITION 1 HC (HIGHEST CLIMBER) 2 BONUS ZA UKONCZENIE WSZYSTKICH WYSCIGOW W KALENDARZU 10 7a. Warunkiem otrzymania punktów jest przejechanie dystansu co najmniej 80% długości wyścigu. Z wyjątkiem: 7b. Zasada 80% przejechanego dystansu nie obowiązuje w przypadku gdy uczestnik otrzyma dyskwalifikację. 7c. W momencie kiedy wyścig nie może zostać dokończony (np. w przypadku dc hosta), wtedy zostaje powtórzony natychmiast, bądź też we wskazanym później terminie. 8.Restart wyścigu 8a. Restart wyścigu może mieć miejsce tylko w 3 sytuacjach: - 50% pokoju ma disconnect; - organizator ma disconnect; - decyzją Organizatora. KARY I PROCEDURY PENALIZACJI 9A. Organizator może z własnej inicjatywy, bez wcześniejszego zgłoszenia wniosku przez osoby trzecie, wymierzyć kary za wykroczenia popełnione przez danego kierowcę bądź kierowców, zarówno na torze jak i poza nim. 9B. Organizator nie jest w stanie przewidzieć wszelkich możliwych scenariuszy potencjalnych wykroczeń zarówno na torze jak i poza nim, więc nie stworzy katalogu zamkniętego czynów, za które spadnie odpowiedzialność wobec ewentualnych sprawców. 9C. Niemniej jednak czyny takie jak: -spowodowanie wypadku, którego dało się uniknąć; -spowodowanie wypadku, w którym jest więcej niż jeden poszkodowany; -spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany/ni ma/mają uszkodzone auto; -blokowanie drogi drugiemu kierowcy (dotyczy również sytuacji z niebieskimi flagami); -wypychanie z toru drugiego kierowcy; -Jeżeli kierowca wyjechał poza linię wyścigową m.in. podczas obrony pozycji, może na nią wrócić jedynie po upewnieniu się, że między nim a krawędzią toru znajdzie się przestrzeń odpowiadająca szerokości jego auta. Ten przepis dotyczy typowego zajeżdżania drogi przez osoby “wracające” na optymalną linię; -Wyprzedzanie poza torem. Dotyczy sytuacji, kiedy kierowca wyprzedził mając wszystkie koła poza linią oznaczającą krawędź toru. Będą podlegać analizie i mogą zostać poddane karze zależnie od sytuacji. 9D. Oddanie pozycji pokrzywdzonemu nie anuluje kary, co najwyżej może działać łagodząco w zależności od rodzaju popełnionego wykroczenia. 9E. Przewidziane formy penalizacji za wykroczenia to odpowiednio: -kara 10 sekund*; -kara 20 sekund; -kara 30 sekund; -kara 5 punktów ujemnych**; -kara 10 punktów ujemnych; -kara 15 punktów ujemnych; -kara dyskwalifikacji z wyścigu; -kara dyskwalifikacji z ligi. *kara sekundowa naliczana będzie do wyników wyścigu. Dopiero po naliczeniu kary będzie można ogłosić oficjalne wyniki wyścigu. **kara punktowa naliczana będzie do oficjalnych wyników klasyfikacji generalnej zawodów. 9F. Kary mogą się łączyć. 9G. Sędziowie upoważnieni do wymierzania kar wskazani są w punkcie 6a. 9H. Każda osoba składająca protest zobowiązana jest umieścić odpowiednio: - nagranie z perspektywy sprawcy czynu (najlepiej z kokpitu bądź tyłu auta). - nagranie z perspektywy poszkodowanego (najlepiej z dachu bądź też tyłu auta). 9I. Na złożenie oficjalnego wniosku każdy uczestnik ma 48h od momentu ukończenia wyścigu. 9J. Na składanie wniosku będzie dedykowany temat na forum. 9K. Za szybki powrót na tor za pomocą przycisku resetu auta, bądź też innych metod o podobnych skutkach organizator wymierza karę dyskwalifikacji. 9L. Używanie pauzy (tj. auto-drive) podczas wyścigu jest niedozwolone za co grozi dyskwalifikacja. Niemniej jednak organizator jest świadomy problemów i błędów w grze z tym związanych (niezależnych od intencji uczestnika, więc do każdego problemu podejdzie indywidualnie).*** 9M. Użycie chatu raz oznacza odgórne ostrzeżenie, użycie chatu po raz drugi będzie prowadzić do kary punktowej, każde następne użycie chatu to kolejna kara punktowa; 9N. Organizatorzy mogą używać chatu podczas wyścigu tylko w wyjątkowych sytuacjach, np: w przypadku informacji o przerwaniu wyścigu, restarcie i tym podobnym. ***Dotyczy to umyślnego, nie spowodowanego przez grę użycia pauzy powodującej auto-drive. Oczywiście jeśli ktoś przez przypadek naciśnie przycisk i od razu wróci do gry nie otrzyma kary, miss-clicki się zdarzają. REKRUTACJA I NABÓR NOWYCH ZAWODNIKÓW Nabór do naszej ligi trwa cały czas. Każda osoba która chce wziąć udział musi posiadać konto na forum pcars.com.pl oraz spełniać wszystkie wymogi opisane wyżej i poniżej. Zgłosić się można poprzez kontakt z Organizatorem ligi (Vulgar, Ziolo_rastamaN), oraz zgłoszenie swojego udziału w kalendarzu wydarzeń ligi. Dodatkowo zapraszamy na nasz discord: https://discord.gg/Ret2sQm Startując w naszych ligach , akceptujesz nasz Regulamin, nie stosowanie się lub jego łamanie, negowanie , będzie skutkowało wyrzuceniem przez organizatora z naszych Lig. Organizator ma prawo do dokonywania ewentualnych zmian w regulaminie oraz w organizacji ligi podczas jej trwania. Podziękowania dla @meewosh za pomoc jaką włożył w przygotowanie powyższego regulaminu oraz sytemu kar.
  14. Fun race bez Errorka?? No jak to tak Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych , 1 gość (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online