MaXyM

Members
  • Content count

    442
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

175 Excellent

About MaXyM

  • Rank
    Super license

Personal Information

  • Lokalizacja
    Prague
  • Platformy
    PC
  • Gender
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    MaXyM
  1. poczekaj chwile - ona sie naprawi
  2. Masz na mysli ustawienia w sterownikach/profilerze? To pewnie zalezy od tego jak miales ustawione dla PC2. Jesli poprawnie (tzn max zakres kierownicy etc) to nie musisz nic zmieniac. Pamietaj ze globalnie FFB ustawiasz w ustawieniach kontrolera, ale jego sile mozesz jeszcze modyfikowac w sekcji setupu auta. Nie wiem czy sie to zapisuje z setupem, ale na pewno jest zapamietywane dla kazdego auta z osobna, nawet bez zaspiwania setupu. W tej samej sekcji ustawia sie steering lock i stereeng radio. Tego jeszcze nie rozkminilem. Wydaje sie ze gra sama od siebie nie ustawia soft-locka. Tak bylo np. w przypadku Forda Capri, animacja rak sie zatrzymala a kierownica sie nadal krecila. Ale, jak pisalem na Discordzie, testowalem dosc stare auta. Wiec z nowymi moze byc inaczej.
  3. Tylko dopelnie: z gra dostajemy pare rzeczy za darmo: 11 aut i 4 tory. Pewnie nie odpowiadaja one poziomem najnowszemu kontentu ale zawsze cos. kazde auto mozna potestowac przed zakupem za darmo mozna kupic tylko wybrane tory/auta. Dokupujac potem paczke ktora zawiera to co mamy, cena posiadanego kontentu jest odliczana
  4. To byl faktycznie dziki wyscig (w dobrym tego slowa znaczeniu). Przysiadlem do eventu dopiero dzis. Widzac ze w TT @konji ma 1:54.2 wzialem to za referencyjny czas. Setup wzialem z Imoli, troche go pdkrecilem aby bardziej skrecal gazem w szybkich zakretach. Zadziwiajaco szybko doszedlem czas Konji a po chwili juz celowalem w wysokie 53. Wskoczylem jeszcze do TT aby zarejestrowac dobra forme (1.53.620). Na qual jednak przyszedl Katana i pozamiatal z czasem 54.2. Zeby bylo zabawniej, za poczatku pierwszego okrazenia pomiarowego zaliczylem zwis PC2 co sie mi jeszcze chyba nie zdarzylo. No to rs kompa, zanim wszystko wstalo, pouruchamialem co potrzeba (zapomnialem o RSDash na telefonie) to troche uplynelo. Wpadlem na Qual na ostatnie minuty, robiac 2 pomiarowe czasy. Trzeci pomiarowy by byl jeszcze lepszy ale wywalilem na Maggots probujac pierwszy 2 pierwsze zakrety przejechac na gazie Wyscig startowalem z P3. Powtorki nie widzialem ale chyba po raz pierwszy od dawna obylo sie bez dzwonu na poczatku. Pozycje utrzymalem i w trojke: @Katana375, @Lukas i ja uciekalismy peletonowi. Pierwsze lapy Katana nam odjezdzal ale po chwili zwolnil (albo my przyspieszylismy jak zaczely chwytac opony) a Lukas zaczal go podgryzac. Czekalem na rozwoj wypadkow: crash albo zmiana pozycji. Nastalo to drugie. Wiec zaczalem i ja sie przymierzac do atakow. Katana w niektorych zakretach bardzo wolno. Np. na Maggots czy Stowe. Ale nie dawalo to mozliwosci zaatakowac. Jechalismy tak wolno ze doszedl nas @Timber ktory musial na tym pojedynku zyskac ze 3 sekundy. Odpuscilem wiec na chwilke abysmy odskoczyli od Timbera. Po czym zaatakowalem po raz pierwszy kiedy po wyjezdzie ze Stowe mialem szanse wygrac walke o Vale. Niestetety przewage tam mialem zbyt mala i mnie @Katana375 objechal po zewnetrznej. Swoja droga szacun jak czysto Katana na tej klawie jezdzi. Widzialem tylko bardzo szybko zmieniajace kierunek przednie kola... Kolejna szanse mialem w Arenie. Atakowalem apex, ale nie wiem czy bylem wystarczajaco zrownany. W kazdym razie doszlo tam do lekkiego kontaktu. Wprawdzie nie mialem z tego uszkodzen ale obrocilo mnie zostalem wyprzedzony przez @TimberPLa. Mysle ze w ciagu okrazenia go wyprzedzilem i zaczalem gnac za Katana ktory odskoczyl juz na ponad 8 sek. Do konca zostawalo cos 20 minut. Na poczatku mi to zblizanie jakos nie szlo. Ale potem sie rozkrecilem. Musialem uwazac na auto w Stowe. To bylo jedyne miejsce gdzie auto zaczynalo byc zbyt nadsterowne. Ale pomijajac to miejsce, jechalo jak dzikie. Podczas tego poscigu wypocilem chyba hektolitry potu ;). Na koniec dojechalem ok 1 sek za Katana, ktory nie dosc ze jezdzi na klawie to nie dostal zadnej kary i dzieki temu przeskoczyl @Lukasa, ktory wprawdzie do mety dojechal jako pierwszy ale mial 2 sek za wyjazdy. Gratsy. To byl jeden z intensywniejszych tu wyscigow. Jeszcze na koniec liczylem na punkty za najszybsze okrazenie, ale wyrwal mi je @konji BTW pisalem juz po poprzednim wyscigu, ale tabelka z wynikami pokazuje zly progress. Wskoczylem z 5go na 3 miejsce, ale tabelka pokazuje spadek o 2 miejsca. BTW Szkoda ze ten PC2 jest tak beznadzieny. Inaczej moze by bylo wiecej kierowcow.
  5. losowa pogoda jest rownowazna z ok 70% prawdopopodobienstwem deszczu. moze pojedzmy na real. ew recznie ustawionym wg real zapowiedzi trzeba obadac tez speedowanie ai w pitach. czytalem ze ludzie mieli z tym problemy bo gra dawala AIkowi dq. ale nie znam szczegolow
  6. zbliza sie patch, moze nawet w tym tyg. wiec wszystko sie mize zmienic
  7. Ja z takimi botami trenowalem w GT4 (ale tylko wspomniane XBow i Mustang). Bo w Qualu byly o 3 sek lepsze. Ale mozliwe ze w wyscigu jest inaczej.
  8. gorzej jesli ten ich skill zalezy od klasy. Wtedy bedzie trudno ustawic to rowno
  9. to prawda. Zeby sie nie skonczylo tym, ze zwyciezy ten kto wczesniej odda kierownice sztucznej inteligencji
  10. @konji trzeba wylaczyc kary za wyjazdy ;-) http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?64532-Full-length-Le-Mans-24h-100-AI-GTE-(with-Bobby)
  11. No.. poza tym ze ten PC2 jest zorany jak nie wiem... Probowalem KTM X-bow GT4 i Forda Mustanga GT4. W obu przypadkach zaczalem setupem loose aby je potem modyfikowac. No i tak.: KTM by default ma 6 sprzegiel na dyfrze.. co moze byc ok wzgledem jego masy. Tyle, ze jest zbyt nerwowy na gazie. Wiec przestawilem na 4 dyfry. Auto sie uspokoilo ale... Ford.. nie zgadniecie jakie ma dyfry w def setupie loose. power/coast: 90/90. LOL. Calkiem otworzone dyfry w GT? Oczywiscie auto nie skreca ani bez gazu ani z gazem. Za chwile sie przekonalem czemu takie dyfry. Bo kazda proba zmniejszych dyfer power powoduje ze auto staje sie b. nerwowe na wyjsciach. W obu przypadkach czasy o 3 sek gorsze od lidera AI w klasie. A na deser od poczatku nie poprawiony bug: jako ze mialem uruchomiona praktyke 2h, zostawilem auto w garazu aby pogadac z dziewczyna, zjesc kolacje. Wrocilem za 40 min, wyjezdzam z garazu, patrze na opony i nie wierze wlasnym oczom: prawie 50% zuzycia... lol. Na pewno chcecie robic ten wyscig w PC2?
  12. Powiem ze ciekawy projekt. Szkoda, ze nie da sie robic zmiany miedzy kierowcami online
  13. no... nie wiem czy nie mogles zdecydowac sie na wyjazd do strefy bezpieczenstwa. To wyglada jak proba powotu na tor. Ale oczywiscie glownym winnikiem jest @EERY. zastanwiam sie ile jeszcze takich glupich wypadkow musi sie stac aby sie sytuacja sie polepszyla. Moze organizatorzy powinni karac za takie akcje nie czekajac na zgloszenia. Oczywiscie moze sie zdarzyc ze w konsekwencji paru takich gagatkow z ligi zrezygnuje (albo beda zrezygnowani). Ale moze tez byc tak, ze z ligi odejda ci, ktorzy oczekuja czystej walki a nie rozwalki w kazdym wyscigu juz na samym poczatku. Z 3 eventow w jakich bralem udzial w dwoch dostalo mi sie zupelnie niepotrzebne. Z czego z jednego wyscigu mnie to wyeliminowalo a w drugim tylko cudem moglem jechac dalej. Musze przyznac ze nie motywuje to do trenowania i brania udzialu w tej zabawie. Co do mojej sytuacji z @Baltazarem musze sie zastanowic. Przyznaje ze mogl byc moim atakiem po zewn zaskoczony (kto by nie byl ). Troche slabo jednak ze po wypchnieciu nie wpuscil mnie na tor. Musze sie przyjrzec blizej powtorce czy w ogole probowal mnie wpuscic. Bo imo to trzymal but na gazie.
  14. @konji tabelka wynikow zle pokazuje progress. W moim i Lukasa przypadku dokladnie odwrotnie. On spadl o 2 pozycje a ja wskoczylem o 2 poz. wyzej. RBR lubialem jak sie nazywal A1 Ring (czyli za czasow rfactora1). Po zmianie nazwy nie moge sie wpasowac w zakrety. Szczegolnie T1. Wakacyjna lige biore tez bardziej na loozie. Nie trenuje w tygodniu. Do tego wyscigu siadlem dopiero dzis ok 17 godz. To musi sie odbic na wynikach. Zwykle wychodze z setu loose i probuje go ustawic pod siebie i tor. Cos tam wymodzilem ale ciagle niektore zakrety przejezdzalem z dusza na ramieniu. M.in wspomniany T1. Dopiero po tym jak @konji zdradzil nastawienie dyfrow, zaczelo sie robic.. moze nie przyjemniej ale mniej ryzykownie. Juz pierwsze Kwalifikacje pokazaly ze moge zrobic czas o 1 sek lepszy od swojego PB. Do wyscigu jeszcze zmodyfikowalem dyfer troszke i wio. R1. Tu nieprzyjemna niespodzianka. Kolizja na T1, auto zawinelo tuz przede mnie. mimo hamowania bum. damage na przodzie 9. Na szczescie nie mialo wyraznego wplywu na chlodzenie silnika. Pare okrazen pozniej wyprzedzam @Baltazara po zewnetrznej w T2 a ten mnie na chama wypycha na trawe i w tablice z reklama. I to dwa razy.. bo najpierw bylo pukniecie z boku a potem wypychanie. Chcialbym zobaczyc powtorke. Jesli sie okaze ze tam nie zareagowal na sytuacje i specjalnie mnie wypychal to zglosze. Po tej kolizji mialem uszkodzenie przodu na 12 a tylu 2 i spadek na koniec stawki. Szczescie w nieszczesciu, auto dalej jechalo prosto. Ale juz troche wolniej niz moglo. Na tym kolizje sie nei skonczyly. Kilka sek przede mna jechal Tomessi, ktory kilka min do konca zaspinowal w T1. Samego spina nie widzialem, dopier jak przejezdzalem apex, to @tomessiwracal na tor., pod katem prostym do osi jazdy... wprost pode mnie. Noz q... Damage przodu 12. To mi jednak dalo pozycje i pozostalo jechac nei krecac juz tak silnika, ktorego temp osiagala juz 109*. Na szczescie damage zostal na 2 czy 3 i moglem dowiezc P5 Q2 w deszczu. Liczylem na to, ze innym, tym co tak hotlapuja, tak dobrze w deszczu nie pojdzie. Troche sie jednak mylilem. Znow P6. No ale zostal jeszcze wyscig w deszczu. A tam wszystko moglo sie zdarzyc R3. No i zdarzylo.. Juz podczas formation lap zaspinowalem na T2. A co to? jak to mozliwe? Gra zdecydowala ze strace jedna pozycje. Wyglada jednak na to, ze zmiane pozycji sygnalizowala tylko mnie, bo Tomessi byl zdziwiony ze go nie wyprzedzam. Start wyscigu spokojnie choc slyszalem w bliskosci ocierajace sie blachy Juz nie pamietam jak dotarlem na P3.. o pierwsze miesce walczyli zaciecie mistrz klawiatury @Katana375oraz @tomessi. No niezle sie cieli w tym deszczu. Dzieki temu ja sie sukcesywnie zblizalem. Ze 2 kolka jechalem w bezposrfedniej bliskosci obserwujac jakie i gdzie robia bledy. Atakowac nie musialem, bo w pewnym momencie na wyjezdzie z T3 zaspinowal Tomessi a ja pojechalem za Katana liczac ze go moze jeszcze ugryze.. Szybki jednak jest, nie dal mi szansy na wypracowanie pozycji do ataku. I tak dowiozlem P3 Dzieki za sciganie.
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 0 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online