Med

Members
  • Content count

    216
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

72 Excellent

About Med

  • Rank
    Professional license
  • Birthday 01/28/1989

Personal Information

  • Lokalizacja
    BI
  • Platformy
    PS4
  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

352 profile views
  1. Ostateczna wersja
  2. I znowu się pozmieniało. Dzisiaj jedziemy Ferrari 512 BB, 6 kółek a za tydzień Supra w tych samych warunkach. Następnie robimy przerwę od Nurb Zone i przez 8 kolejnych spotkań bawimy się w to:
  3. A jak wszystko pójdzie zgodnie z planem, to już dziś dołączysz ?
  4. Powyższe daty na plakatach są nieaktualne. Obecnie wygląda to tak: 6.02.2018 - R4 BMW M4 + R5 Ferrari 512 BB 13.02.2018 - R6 Toyota Supra + R7 ?? (głosowanie na auto trwa na stronie ze stopki) Jednego wieczoru robimy dwie rundy po 4 okrążenia. Test połączenia o 21.00, 21.20 start W1 i ~22.10 start W2. W między czasie wspólnie szukamy pasującej nam daty na drugie spotkanie w tygodniu, coby jeździć jednego dnia jedną rundę ale 6 okrążeń.
  5. Małe zmiany, spotykamy się 2x w tygodniu. Zapraszam już dziś
  6. Witam, Zapraszam do wzięcia udziału w Nurb Zone - mini evencie, w którym pomęczymy tor Nurb 24H. Autka tylko drogowe, w specyfikacji fabrycznej (moc, waga, setup - NIERUSZANE ), co tydzień inne. Aktualnie jesteśmy po Rundzie numer 1, także w najbliższy wtorek (23.01) ścigamy się Focusami. Event nie ma określonej długości, będzie jeżdżony tyle, ile będzie ktoś chętny do jazdy. Będzie on też przeplatany innymi eventami, żeby na tym Nurbie się nie zanudzić. Na szybko z ważniejszych rzezy, których nie ma na plakacie, to uszkodzenia mechaniczne są lekkie - po to, aby nie zniechęcać się i wychodzić z pokoju po dzwonie. Zapisywać się można tutaj, zarówno do samego eventu jak i na poszczególne rundy. Wszelkie dyskusje, pytania itp. można ciągnąć w tym temacie. Reszta info na stronie w stopce plakatu. Zapraszam do zapisów.
  7. W budzie E36 to już widziałem chyba wszystko, łącznie z V8 z Audi
  8. Powyższy filmik pokazuje, że powyżej pewnej mocy napęd RWD sprawia spore problemy. Pomijam tu nowoczesne auta z toną zaawansowanej elektroniki, wypaśnych kontroli trakcji itp. BMW zaczyna odjeżdżać dla Veyrona przy ilu, 200km/h? I to mając na tylnej osi jakieś Hoosiery, które są niedopuszczone do ruchu drogowego. Gdyby BMW miało nawet najlepsze streetowe opony, to pewnie taki pojedynek skończył by się inaczej. W dzisiejszych czasach zwykły Veyron nie jest już autem o niebotycznych osiągach (patrząc przez pryzmat topowych aut różnych koncernów, nie naszych prywatnych wozideł). Ciekawe jest też to, że po naszych drogach jeździ troche aut, które zastukało by dla Veyrona w wyścigu równoległym. Nie mniej jednak, efekty dźwiękowe w powyższym filmie są przekozackie, uwielbiam takie klimaty
  9. Bart, do wyzywania sporo brakuje. Po prostu chcialem pokazać że bezsensowne powtarzanie głupich tekstów prosto z Onetu na temat LPG nie ma najmniejszego sensu w dzisiejszych czasach. Poza tym ja pisałem w formie żartu, a sam civica mógłbyś pokazać dla ogółu w końcu smigales nim po Nurbie.
  10. Ale osoby które tu Offtopowały przynajmniej zastosowały się do treści pierwszego posta, a Ty ?
  11. Napisz co tam konkretnie wleci ( ECU, reduktor, wtryski) i zadbaj żeby strojenie odbyło się na drodze, przy max. Obciążeniu.
  12. Jak instalacja byle jak założona, są nieszczelności, to i smród jest. U mnie nic nie śmierdzi, choć parownik mam na podszybiu Trzeba by nos wetknąć w rurę wydechową żeby powiedzieć czy auto w tej chwili pracuje na PB czy LPG. Ale nikt o zdrowych zmysłach chyba tego nie zrobi? Sexowne kabelki można pochować, wystarczy zamiast listwy wtryskowej zastosować pojedyncze wtryski oraz schować gdzieś parownik i pod maską wygląda jak seria. No chyba że auto bez osłon silnika jest i wszystko jest na wierzchu, to nie ma jak tego ukryć 1000 błędów ECU? Niech delikwent ogarnie silnik i osprzęt, bo jest w stanie agonalnym. Bez gazu też by było te 1000 błędów. Obroty to samo, dobre strojenie i na jałowych pracuje równiutko. Zrzygać się nie zrzyga, co najwyżej temperatura zrobi swoje jak silnik z plasteliny. Tak jak pisze Kaczy, dobre strojenie to najważniejsza sprawa. Ważniejsza niż komponenty z najwyższej czy najniższej półki.
  13. Gustaw, najpierw piszesz że gaz nadaje się tylko do kuchenki i smród gazu z wydechu woła o pomstę do nieba, nie podajesz żadnych sensownych argumentów a na koniec chwalisz się wartością sprzętu swojego teścia Osobiście nie mam nic do diesli, w mojej wypowiedzi chodziło mi o to, że koszty paliwa w a6c5 1.9tdi są takie same co w 2.7bit z LPG więc dlaczego mam się zmuszać w dzisiejszych czasach do 1.9tdi skoro mogę jeździć 2x mocniejszym autem ? Chciałem Ci trochę nakreślić, że nie ma żadnych konkretnych wad lpg, no chyba że do Tico robiącego 2k km rocznie Nie chcę się kłócić a obalić ewentualne mity, więc jeżeli poczułeś się urażony to przepraszam. podaj choć argumentację swojego póki co bezpodstawnego twierdzenia, to podyskutujemy No offence
  14. Gustaw, napisałeś że gaz jest do kuchenek i koniec, nie podając żadnych rzeczowych argumentów. Tak jak Kaczy pisze, erę instalacji I i II generacji mamy już dawno za sobą, więc te jęczenie na instalacje LPG są śmieszne. Co do aut które palą mało PB i robią mało km się zgadzam. No i mało mnie obchodzi zasobność Twojego portfela.
  15. Wybacz ale to jest wymówka ludzi... głupich Rozumiem w nowym aucie za 500k zł, czy wymierającym klasyku którego ceny już tylko idą w górę, ale tu mówimy o co najmniej 10 letnich dupowozach, na które stać przeciętnego Polaka. Każdy kto choć trochę umie liczyć nie ma z tym żadnego problemu. Widziałem jak wyglądają głowice aut, które przejeździły ponad 100tys. km na gazie (mowa oczywiście o gen. 3 i wzwyż oraz porządnie wystrojonym) i nie wyglądało to źle. A nawet jakby trzeba było to wyremontować, to i tak te 100tyś na gazie się nam kilkukrotnie zwraca. Skoro da się ok. dwukrotnie oszczędzać, i nie musieć jeździć gnojowozem, to dlaczego mam się upierać przy PB?
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 0 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online