Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Chyba bardziej o to chodziło
  3. Ostatni tydzień
  4. Kwale poszły gładko, nawet sie nie spodziewałem takiego czasu, bo ćwiczyłem tylko godzinke w zeszłym tygodniu i po 3 dniowym maratonie chlania na multikacu przystąpiłem do treningu udając że wiem w którą strone są zakręty W wyścigach już niestety nie było tak kolorowo, start słabiutki dodatkowo zatrzymałem się Piotrkowi na tyłku co spowodowało, że mnie obróciło i zablokowałem pół drogi a Piotrka wyrzuciło na awaryjny, obaj przeczekaliśmy całą stawkę i ruszyliśmy odbijać utracone pozycje. No i tu na swoje nieszczęście trafił na mnie Chad, z którym sie wymieniliśmy paroma mniejszymi i większymi puknięciami, głównie z mojej winy. Wyścig jakoś tam dojechany. Drugi wyścig zapowiadał się lepiej, startowałem ze środka, z przodu wszyscy Ci których udało mi się wyprzedzić w R1, trzeba było tylko to powtórzyć. No ale t1 brutalnie zweryfikował chyba połowe stawki i przetasował wszystko :P Potem w trasie dostałem ze dwa razy jakiegoś strzała gdzie kończyło się utratą pozycji czy dwóch, zaliczyłem też twarde lądowanie w blokade na ostatnim nawrocie i dosyć nietypową sytuacje z Lkrissem, gdzie kogoś obróciło na szykanie, zatrzymał się w połowie i obaj zdecydowaliśmy się ominąć przeszkodę po innej stronie co skończyło się kolejnym twardym kontaktem. No ogólnie karma z pierwszego wyścigu wróciła do mnie w drugim. No albo po prostu nie należy prowadzić na potrójnym kacu Gratki dla obu pudeł!
  5. Przede wszystkim gratki dla @PMC Adi za wygranie dwóch wyścigów, klasa. Co do mnie to pierwszy wyścig mi nie wszedł, jakoś nie mogłem złapać dobrego tempa i większość nawrotów jechałem popełniając błędy i tracąc tam sporo czasu. Do tego kilka drobnych kolizji i walka cały czas co też sparwiało że traciłem dystans do czołówki, skończyłem na słabym 11 miejscu. Drugi wyścig poszedł mi juz znacznie lepiej, płynna jazda, niewielka ilość drobnych błędów pozwoliła mi dojechać na 3 miejscu, choć była szansa nawet na pierwsze miejsce, ale straciłem koncentrację na 6 minut przed końcem i Adi z Krzyskiem zdołali mnie wyprzedzić. Ogólnie to bardzo fajne ściganko, walka od początku do samego końca bez chwili nudy. Czekam na nieco bardziej normalne tory bo Norisring jest dość specyficzny. Dzięki wszystkim!
  6. Ja po wypadku czekałem , ale jak pisałem wcześniej wywaliło mnie podczas przełączania sesji. Co ciekawe ten problem wystepuje tylko przy WTCR. Kilka dni wczesniej jechalem DTM i nic sie nie działo. Napewno nie zrezygnuje póki co , ale jak następnym razem takie coś się zdarzy to się totalnie załamie .
  7. Mam nadzieję że nie zrezygnujesz jak to napisałeś na Discord, bo fajnie mnie tam cisnąłeś przez wiele okrążeń, spięte poślady miałem do granic możliwości , wydaje mi się że dość mądrze się broniłem ,ale gdybyś tam nie wypadł wtedy to nie wiem czy by mi się udało obronić pozycje, opony coraz gorzej się sprawowały i strasznie ciężko się mi już jechało. Co do całości sesji wczorajszej to kurde piękne ściganko, może poza małymi "kotłami" w niektórych momentach to cud miód i orzeszki no ale to wkońcu WTCR i tam takie sytuacje są całkiem normalne. Mam nadzieję że nikt się nie zraził pomimo tego że przez takie "kotły" stracił kilka pozycji. Panowie mam apel nie wychodźcie z lobby po takich sytuacjach wkur...i ciśnijcie dalej wiele sie może zmienić, przykład z drugiego wyścigu gdzie mogłem ukończyć gdzieś (optymistycznie patrząc) na 3 lub 4 miejscu to skończyłem 9 i tylko dla tego że @Chad_MC się rozpykał dość mocno, i on pomimo tego, (a był gdzieś w top 3 ) jechał do końca wyścigu . Więc walczcie nie wychodźcie ;). Ja też byłem sprawcą kraksy z @PMC Adi gdzie go dość skutecznie spowolniłem a mimo to wygrał skubaniec drugi wyścig . Poziom był naprawdę wysoki, a różnice w kwalifikacjach niewielkie, ja zaliczyłem kilka fajnych pojedynków w obu wyścigach i nie było czasu na nudę . i o to chodzi, super. Pierwszy wyścig Drugi wyścig
  8. Fenomenalny wyścig Charakter toru i tej klasy samochodów sprawił, że walkę mógł nawiązać każdy z każdym. W T1 pojawiło się trochę kraks, ale moim zdaniem to bardziej efekt kiepskiej widoczności w tak wąskim nawrocie, niż jakaś chęć wygrania tam wyścigu przez kogokolwiek. Mam ultrapanoramiczny monitor 34", FOV 0.5, włączoną opcję Look to apex a mimo to oba nawroty musiałem kręcić tak na słowo honoru, bo nic tam nie było widać. Być może ten ciasny kokpit Hondy też się do takiego stanu rzeczy u mnie przyczynił. Ale wrażenia super! Walka drzwi w drzwi daje ogrom frajdy ze ścigania w tych samochodach. Po godzinnej jeździe czułem się przyjemnie wykończony
  9. Dzięki panowie za wczoraj. Fajnie się jechało. Niestety kilka okrążeń przed końcem się rozmarzyłem i bach w bandę :D. Poziom wrustracji wyniósł 10000% gdy gra po raz kolejny podczas zmiany sesji zerwała połączenie. Mam dwa tygodnie żeby to ogarnąć bo naprawde świetnie się wczoraj jechało. Dzięki
  10. Maciej Marciniak / POL / Cupra TCR / #8 Edit Mariusz Bee: jesteś dodany, już od momentu jak się zapisałeś do tego tematu, to że nie ma/nie było u góry w pierwszym poście nie znaczy że nie zostałeś zaakceptowany
  11. Dzięki
  12. Czesc teraz juz nie, musisz sprawdzic jakie auta zostaly do wyboru w temacie "samochody". Z tego co sie orientuje ti zostalo audi, alfa romeo i chyba seat
  13. Cześć. Czy w WTCR SERIES mozna wybrac dowolny samochód.
  14. Wcześniej
  15. Wojtek Stadnik / POL / Porsche GT3R 911 #88
  16. Krzysztof Stanisz/POL/ Audi R8 LMS/ #44
  17. Krzysztof Eret / PL / McLaren 650S GT3 / #2
  18. Darek Filipczak/PL/Mercedes AMG GT3/#48
  19. Czemu? Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
  20. Upsss juz nie aktualne
  21. Daniel Kulik /PL/ADAC 2018 Callaway Corvette C7 GT3-R /#1
  22. Kamil Timber / POL / Porsche 911 GT3 R GTM18 / #99
  23. Michał Zdun / POL / Audi RS3 LMS #22
  24. Nathan Long / USA / Porsche 911 / #911 ill be able to make race 25th and so on!
  25. Whew that’s super comforting!!! Thank you!
  26. @Swedespeed77 it's because the server was public. For the championship we will have a password to join the lobby.
  1. Pokaż więcej aktywności